logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kłopotliwe połykanie poduszki
24.07.2010
Tematy: Kreacje / printy

Kłopotliwe połykanie poduszki



Z wiekiem gołąb może zmienić się w wielkie ptaszysko, a tabletka osiągnąć wielkość poduszki. Majowa kampania przygotowana dla toskańskiego miasta Siena dobitnie pokazuje, jak wiele problemów osobom starszym mogą sprawiać codzienne, pozornie nieskomplikowane czynności. Przegonienie gołębia, wniesienie siatki z zakupami, czy połknięcie tabletki urastają często do rozmiarów przekraczających możliwości seniorów. Dosłownie pokazuje to kreacja zrealizowana przez agencję Milc.

Zwięzłe jest hasło kampanii: „We can help you” („Możemy ci pomóc”). Autorzy dodają również: „Small problems may often turn into big for senior citizens. Fragile is Siena Municipality’s helpline which takes care of your needs” („Małe problemy często okazują się dla starszych mieszkańców dużymi. Fragile to linia telefoniczna miasta Siena, która zadba o zaspokojenie twoich potrzeb).

Kampanię pochwalić należy za czytelność – jasny komunikat skierowany do grupy docelowej, wyeksponowane rozwiązanie problemu. Autorzy nie ustrzegli się jednak niedociągnięć, np. nieproporcjonalnie wielkie stopy mężczyzny siedzącego na łóżku.
M. Grzybek








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek