logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Klony i tuje od Nestle Polska
09.09.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Klony i tuje od Nestle Polska



Przedstawiciele zakładu WINIARY należącego do Nestlé Polska S.A na terenie Publicznego Przedszkola nr 20 przy ulicy Chełmskiej 6 w Kaliszu posadzili klony i tuje, stworzyli żywopłot i zadbali o istniejący drzewostan. Akcję wspierał także Prezydent Miasta Kalisza, Grzegorz Sapiński. Rok temu w Kaliszu klony od Nestlé pojawiły się przy ul. Armii Krajowej, dwa lata temu – przy ulicy Harcerskiej, a trzy lata temu – przy Polnej. 

Na terenie należącym do przedszkola posadzono trzy klony Globosum o wysokości ok. 2,5 m. Firma zadbała też o pielęgnację już rosnących na terenie przedszkola drzew i krzewów – w celu poprawy estetyki zieleni wokół przedszkola przycięte zostały ich gałęzie i korony. Dodatkowo na prośbę przedszkola przedstawiciele Nestlé posadzili także żywopłot składający się z 60 tuj Szmaragd o wysokości 40-50 cm. Dzięki temu możliwe będzie lepsze zagospodarowanie przestrzeni terenu wokół przedszkola.

Pracownicy firmy co roku sprzątają Las Winiarski oraz angażują się w lokalne wydarzenia, takie jak na przykład nadchodzący 35. Międzynarodowy Bieg Uliczny Ptolemeusza, którego Nestlé jest głównym sponsorem.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek