Zostać sklonowanym za nielegalne kopiowanie plików z internetu? To wizja kampanii ValueArtists.com o szkodliwych skutkach piractwa internetowego. Naruszając prawa autorskie, kradnie się czyjeś doświadczenie, wykształcenie, umiejętności i wykonaną pracę.
Dylan Jenkinson, dyrektor kreatywny kanadyjskiej agencji Hope of Glory Pictures, przygotował film “Value Artists. Don’t Steal Their Work” („Doceniaj Artystów. Nie Kradnij Ich Pracy”). Bohaterką klipu jest pielęgniarka, która zostaje ukarana za piractwo w internecie. Jej pracodawca klonuje ją bez pozwolenia, a następnie wyrzuca z pracy. Kampania promuje szacunek do twórczości artystów.
S. Frydrysiak
Nazwa kampanii:
Cloned
Czas:
2010.4.25 - 2010.5.15
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Kanada
Nadawca:
ValueArtists.com
Media:
Internet
Wykonawca:
Hope of Glory Pictures
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Value Artists. Don't steal their work.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu