Zostać sklonowanym za nielegalne kopiowanie plików z internetu? To wizja kampanii ValueArtists.com o szkodliwych skutkach piractwa internetowego. Naruszając prawa autorskie, kradnie się czyjeś doświadczenie, wykształcenie, umiejętności i wykonaną pracę.
Dylan Jenkinson, dyrektor kreatywny kanadyjskiej agencji Hope of Glory Pictures, przygotował film “Value Artists. Don’t Steal Their Work” („Doceniaj Artystów. Nie Kradnij Ich Pracy”). Bohaterką klipu jest pielęgniarka, która zostaje ukarana za piractwo w internecie. Jej pracodawca klonuje ją bez pozwolenia, a następnie wyrzuca z pracy. Kampania promuje szacunek do twórczości artystów.
S. Frydrysiak
Nazwa kampanii:
Cloned
Czas:
2010.4.25 - 2010.5.15
Nadawca:
ValueArtists.com
Media:
Internet
Wykonawca:
Hope of Glory Pictures
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Value Artists. Don't steal their work.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat