logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Klonowanie piratów
01.05.2010
Tematy: Kampanie, Kanada, Konsumpcjonizm i konsumenci

Klonowanie piratów

Your browser does not support the video tag.


Zostać sklonowanym za nielegalne kopiowanie plików z internetu? To wizja kampanii ValueArtists.com o szkodliwych skutkach piractwa internetowego. Naruszając prawa autorskie, kradnie się czyjeś doświadczenie, wykształcenie, umiejętności i wykonaną pracę.

Dylan Jenkinson, dyrektor kreatywny kanadyjskiej agencji Hope of Glory Pictures, przygotował film “Value Artists. Don’t Steal Their Work” („Doceniaj Artystów. Nie Kradnij Ich Pracy”). Bohaterką klipu jest pielęgniarka, która zostaje ukarana za piractwo w internecie. Jej pracodawca klonuje ją bez pozwolenia, a następnie wyrzuca z pracy. Kampania promuje szacunek do twórczości artystów.
S. Frydrysiak



Nazwa kampanii:
Cloned
Czas:
2010.4.25 - 2010.5.15
Nadawca:
ValueArtists.com
Media:
Internet
Wykonawca:
Hope of Glory Pictures
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Value Artists. Don't steal their work.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek