────── 10.07.2014
Klocki LEGO zatonęły w ropie
Szczęśliwy świat Arktyki stworzony z klocków LEGO stopniowo pokrywa czarna maź.
Film ma nakłonić potencjalnych kupujących do bojkotu produktów i tym sposobem zmusić ją do zerwania partnerstwa z firmą Shell. W jego ramach na stacjach Shell sprzedawane są zabawki LEGO, a niektóre zestawy są obrandowane tym logo. Akcja ma związek z planami Shella dotyczącymi wydobycia ropy na terenach Arktyki.
Animacja uzyskała w ciągu dwóch dni ponad 2 mln wyświetleń na portalu YouTube, a ponad 250 tys. osób podpisało petycję skierowaną do producenta zabawek.
Nazwa kampanii:
Everything is NOT awesome
Czas:
2014.7.8
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Internet
Wykonawca:
Don't Panic London
Adresaci:
Osoby kupujące klocki LEGO, firma LEGO
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni