Klocki Lego, sznurek, puszki po napojach, karteczki na notatki… z różnych nietypowych materiałów artyści stworzyli przedstawienia wody. Pojawiły się one na citylightach w amerykańskim Denver, w ramach kolejnej odsłony kampanii "Use only what you need" ("Używaj tylko tyle, ile potrzebujesz"), która nakłania mieszkańców miasta do oszczędzania wody. Tegorocznej edycji przyświeca hasło "You cannot make this stuff" ("Tego sam nie zrobisz"), które ma przypominać, że zasoby wody nie są nieograniczone i nie można ich ot tak uzupełnić.
Poprzednie odsłony kampanii prowadzono m.in. w 2008, 2009, 2011 i 2012. Nadawcą jest Denver Water – przedsiębiorstwo wodociągowe wykupione przez obywateli miasta Denver w Stanach Zjednoczonych z rąk prywatnych przedsiębiorców. DW tworzy system wodny dla okolicy i jest odpowiedzialne za zbiórkę, testy jakości i redystrybucję wody pitnej, prowadzi także kampanie społeczne na terenie miasta.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland