Klocki Lego, sznurek, puszki po napojach, karteczki na notatki… z różnych nietypowych materiałów artyści stworzyli przedstawienia wody. Pojawiły się one na citylightach w amerykańskim Denver, w ramach kolejnej odsłony kampanii "Use only what you need" ("Używaj tylko tyle, ile potrzebujesz"), która nakłania mieszkańców miasta do oszczędzania wody. Tegorocznej edycji przyświeca hasło "You cannot make this stuff" ("Tego sam nie zrobisz"), które ma przypominać, że zasoby wody nie są nieograniczone i nie można ich ot tak uzupełnić.
Poprzednie odsłony kampanii prowadzono m.in. w 2008, 2009, 2011 i 2012. Nadawcą jest Denver Water – przedsiębiorstwo wodociągowe wykupione przez obywateli miasta Denver w Stanach Zjednoczonych z rąk prywatnych przedsiębiorców. DW tworzy system wodny dla okolicy i jest odpowiedzialne za zbiórkę, testy jakości i redystrybucję wody pitnej, prowadzi także kampanie społeczne na terenie miasta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO