logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Klip o odważnych, młodych artystach
05.01.2012
Tematy: Wydarzenia

Klip o odważnych, młodych artystach



Brave Kids to edukacyjny program realizowany od 2009 roku we Wrocławiu. Jego zasadniczym celem jest spotkanie artystycznych zespołów dziecięcych i młodzieżowych, w tym pochodzących ze środowisk ubogich oraz z miejsc dotkniętych klęskami żywiołowymi i konfliktami społeczno-politycznymi (m.in. z Ugandy, Nepalu, Inguszetii), a także grup pochodzących z państw wysoko rozwiniętych (Norwegia, Szwecja, Izrael), które borykają się z problemami i chorobami cywilizacyjnymi takimi jak konsumpcjonizm, depresja czy samotność. Warsztaty artystyczne oparte na zasadzie „Dzieci uczą dzieci” odbywa się rokrocznie przez 3 tygodnie na przełomie czerwca i lipca. Na zakończenie dzieci przygotowują wspólny spektakl, który pokzywany jest publiczności wrocławskiego „Brave Festival – Przeciw Wypędzeniom z Kultury”.  

Zaproszeniem dla dziecięcych grup artystycznych z całego świata do zgłaszania się do udziału w tym cyklicznym programie jest klip „Brave Kids- Let’s meet”. Jak tłumaczą organizatorzy, film powstał m.in. dlatego, że język nie jest idealnym narzędziem, zwłaszcza w momencie gdy pracuje się z innymi kulturami i narodowościami. Niespełna 5-minutowy klip stworzyła wrocławska ekipa Valium Films, przy społecznym zaangażowaniu wielu osób. Reżyserem i autorem zdjęć jest Grzegorz Korczak. 

Brave Festival prezentuje rzadkie, ginące tradycje artystyczne z całego świata w wykonaniu zarówno artystów, jak i zwykłych ludzi starających się uchronić swoje kultury od zapomnienia, poprzez kultywowanie rodzimych pieśni, obyczajów i duchowego dziedzictwa. Festiwal ten obejmuje swoją formułą koncerty muzyczne, spektakle, pokazy filmowe, wystawy, spotkania oraz warsztaty. Wszystkie dochody ze sprzedaży biletów na festiwal przekazywane są na działalność międzynarodowej organizacji charytatywnej ROKPA International.

Strona akcji: bravefestival.pl/bravekids









12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek