logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Klinika będzie zburzona
05.01.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Klinika będzie zburzona

Your browser does not support the video tag.


"Klinika onkologii dziecięcej w Łodzi będzie zburzona" – komunikują groźnie billboardy w Łodzi. Informacja ta jednak ma swoje dobre strony. Kampania fundacji "Krwinka" ma na celu rozpropagowanie akcji przebudowy Kliniki Pediatrii, Onkologii, Hematologii i Diabetologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 4 w Łodzi. Wizualizacje projektu przebudowy można obejrzeć na stronie www organizacji.

Stare, ponad 60-letnie ściany Kliniki zostaną zdemontowane, by na ich miejsce wzniosły się nowe, w których mali pacjenci będą leczeni w komfortowych warunkach. "Plany są śmiałe. Fundusze niepewne" – tłumaczą organizatorzy kampanii, którzy na przebudowę potrzebują 5 milionów złotych i o wsparcie finansowe proszą mieszkańców województwa łódzkiego. Gdyby każdy mieszkaniec Łodzi podarował 7zł kwota zostałaby zebrana.

Klinika w tej chwili przyjmuje rocznie ponad 4.500 dzieci z chorobami onkologicznymi.

Akcja obejmuje swoim obszarem województwo łódzkie i jest prowadzona w TVP Łódź, w serwisach Onet i Facebook oraz na billboardach w Łodzi.
Strony kampanii: www.facebook.com/Przebudowa.Kliniki, www.krwinka.org



Nazwa kampanii:
Klinika będzie zburzona
Czas:
2011.1.1 - 2011.4.30
Nadawca:
Fundacja "Krwinka"
Media:
Billboardy, internet
Wykonawca:
Fundacja "Krwinka"
Adresaci:
Mieszkańcy województwa łódzkiego
Hasło kampani:
Klinika będzie zburzona





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek