logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Klimatyczne życzenia dla premiera
30.11.2009
Tematy: Wydarzenia

Klimatyczne życzenia dla premiera



24 listopada w Warszawie odbyło się otwarcie wystawy „Szkoły dla Klimatu”, która przedstawia życzenia klimatyczne uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z całej Polski skierowane do Rządu RP. Podczas spotkania z premierem Donaldem Tuskiem delegacja dzieci i młodzieży reprezentująca prawie 10.000 uczniów uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z całej Polski wyraziła swoją troskę o klimat.

W grudniu tego roku w Kopenhadze ważyć się będą losy klimatu. Ma to dla Polski znaczenie – dla budżetu, bezpieczeństwa energetycznego, rolnictwa, wreszcie – dla kieszeni podatnika. Na ręce premiera zostały złożone postulaty odnoszące się do działań Rządu RP na rzecz zmian klimatu: „Panie Premierze ratuj! – młodzież nie chce zmian klimatu”, „Dziś możemy zrobić wszystko więc ratujmy środowisko”, „Prosimy o wsparcie energetyki odnawialnej”.

Premier uspokajającym tonem obiecał, że w Kopenhadze Polska będzie „po zielonej stronie” oraz zadeklaruje pomoc finansową dla najbiedniejszych krajów. Sprawdzą to organizatorzy wydarzenia, przedstawiciele Polskiej Zielonej Sieci, którzy zamierzają jeszcze raz spotkać się z premierem – właśnie w trakcie konferencji w Kopenhadze.

Wystawa „Szkoły dla Klimatu” będzie prezentowana do 7 grudnia 2009 r. na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie od strony al. Ujazdowskich.

Wydarzenie zostało zorganizowane w ramach kampanii „Dla Klimatu” – programu Polskiej Zielonej Sieci na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek