logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Klienci supermarketów podzielili się
30.09.2009
Tematy: Wydarzenia

Klienci supermarketów podzielili się



Podczas Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności (25 i 26 września w ponad 2000 sklepów w całej Polsce) w ramach7. edycji programu „Podziel się Posiłkiem” zebrano ponad 375 ton żywności. Taka ofiarność Polaków pozwoli na wydanie 750 tysięcy posiłków. We wszystkich dotychczasowych zbiórkach udało się zebrać 1.545 ton żywności.

Posegregowaną i przeliczoną żywność Banki Żywności przekażą organizacjom zajmującym się dożywianiem dzieci. Będą to szkoły, świetlice, domy dziecka oraz stowarzyszenia działające
na rzecz dzieci i młodzieży
, mające siedziby w pobliżu sklepów, w których była prowadzona zbiórka.

W tym roku do wolontariuszy w Warszawie dołączyli i zachęcali klientów: Piotr Rubik, Maciek Rock, Artur Barciś, Bożydar Iwanow, Kuba Klawiter, Ewa Pacuła, Edyta Jungowska, Robert Chojnacki, Ryszard Rembiszewski, Andrzej Supron z synem i Rafał Cieszyński.

Osoby, które nie uczestniczyły w weekendowej akcji mogą dołączyć się do niej poprzez serwis Facebook. Dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy portalu mogą ufundować 10 tys. posiłków dla niedożywionych dzieci. Każdy, kto dołączy do aplikacji, otrzyma jeden wirtualny talerzyk. Talerzyki będą na bieżąco sumowane i przeliczane na posiłki wg wzoru: 2 wirtualne talerzyki = 1 realny posiłek, czyli 2 osoby na Facebooku generują jeden prawdziwy posiłek. Firma Danone sfinansuje do 10 tysięcy posiłków w zależności od tego, jak wiele osób przyłączy się do aplikacji do końca października.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek