Piersiami można się cieszyć, póki się je ma. Alexandra Askot i Rafael Donato „trąbią” do kobiet filmem „Honk” („Klakson”) i namawiają je do regularnych badań przypominając – szczególnie kobietom, które ukończyły 40. rok życia – że mammografia to najbardziej skuteczny sposób na wczesne wykrycie zmian nowotworowych i ewentualną szybką kurację. („Don’t wait until you feel something wrong. A mammogram detects breast cancer much earlier and can drastically increase your chances of survival. Schedule your mammogram today”).
Nazwa projektu:
Honk
Zasięg (kraj/kraje):
Brazylia
Autor:
Alexandra Askot, Rafael Donato
Data:
02/2010
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2023
Powiedz bliskim „Nie jest ze mną OK” – radzą influencerzy w kampanii „Zobacz człowieka”
-
03.10.2023
Wyścig z ogniem
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
29.08.2023
Plastik, wszędzie plastik