logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kinga Rusin weszła w szpilkach na XXX piętro PKiN
30.06.2014
Tematy: Wydarzenia

Kinga Rusin weszła w szpilkach na XXX piętro PKiN



W czwartek, 26 czerwca, Kinga Rusin pokonała 763 stopnie wchodząc na XXX piętro Pałacu Kultury i Nauki w szpilkach. Pomysł związany był z akcją organizacji ekologicznej WWF – Godzina dla Ziemi. 

Zgaś światło i włącz się do zmian! – tak gwiazdy i politycy zachęcali Polaków kilka miesięcy temu do przyłączenia się do akcji Godzina dla Ziemi WWF i dokonywania przyjaznych dla środowiska wyborów w życiu codziennym. Chcąc zachęcić do udziału w akcji jak najwięcej osób, znani podejmowali różne wyzwania, by promować ekologiczny styl życia. Kinga Rusin zadeklarowała, że jeżeli 100 tys. osób włączy się do zmian na godzinadlaziemi.pl, wejdzie na XXX piętro PKiN w szpilkach.

Celem akcji WWF, Godzina dla Ziemi, jest zachęcanie do dokonywania w życiu wyborów przyjaznych środowisku – mówi Kinga Rusin, ambasador akcji WWF. – Nawet z pozoru najmniejsze zmiany w naszym życiu mogą mieć wpływ na stan środowiska naturalnego.  Na przykład wchodzenie po schodach zamiast jeżdżenia windą może nie tylko wpłynąć doskonale na naszą kondycję i sylwetkę, ale także zmniejszyć emisję szkodliwego CO2 do atmosfery.

Oprócz niej wyzwania podjęli m.in. Michał Piróg i Agnieszka Szulim, którzy niebawem spróbują przepłynąć Wisłę na tratwie z butelek PET, Reni Jusis, która zadeklarowała, że nagra utwór na instrumentach z recyklingu, Tymon Tymański, który już wykąpał się w marcu w lodowatym Bałtyku czy Kasia Tusk, która wystylizowała się na pandę. Więcej o wyzwaniach można przeczytać na stronie akcji.

29 marca, podczas tegorocznej edycji, symbolicznie zgasły światła tysięcy najsławniejszych budowli i obiektów na świecie. Do akcji w Polsce przyłączyła się rekordowa liczba 73 miast, a na stronie zarejestrowało się ponad 100 tysięcy osób. 

Organizacja przygotowała także aplikację WWF Poradnik, która ma pomóc w codziennych wyborach i podpowiedzieć, jak żyć w sposób przyjazny środowisku. W aplikacji znalazły się praktyczne porady ekologiczne dotyczące oszczędzania energii, papieru i wody, a także lista sezonowych owoców i warzyw, lista gatunków ryb z informacją na temat stopnia zagrożenia, czy wskazówki jakich pamiątek nie przywozić z egzotycznych podróży. Poradnik zawiera ponadto listę certyfikatów ekologicznych, na które warto zwrócić uwagę wybierając produkty w sklepie. Poradnik można znaleźć na stronie wwf.pl oraz w App Store i Google Play.

 

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek