logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko
   ──────  28.03.2012

Kinga Rusin – ale wygląda w rajstopie!

Your browser does not support the video tag.


"Ty, patrz! Rusin. Ale wygląda w tej rajstopie" "To pończocha, bałwanie" – widoczna na monitorach Kinga Rusin przekradająca się między fotelami zwraca uwagę ochroniarzy pilnujących Stadionu Narodowego. Jeden z nich bez większych emocji wraca do lektury, drugi nie może od niej oderwać wzroku, żaden jednak nie spodziewał się, że dziennikarka przyszła majstrować przy instalacji elektrycznej, by zgasić światło na całym stadionie.

Co roku w ramach akcji WWF "Godzina dla Ziemi" organizatorzy zachęcają do wyłączenia świateł na godzinę i zastanowienia się nad wpływem człowieka na środowisko. Do inicjatywy przyłączają się osoby prywatne i firmy, a także władze miast, decydując o zaprzestaniu oświetlania ważnych obiektów. Gasną np. Wieża Eiffla w Paryżu, Opera w Sydney, Brama Brandenburska w Niemczech, piramidy w Egipcie i Zakazane Miasto w Chinach. W Polsce będą to m.in. krakowskie Sukiennice, katowicki Spodek i warszawski Pałac Kultury i Nauki. Jeśli akcję na stronie www poprze 30 000 osób, do tych miejsc dołączy także Stadion Narodowy w Warszawie.

Tegoroczna edycja "Godziny dla Ziemi" rozpocznie się 31 marca o 20.30. Kinga Rusin jest jej polską twarzą drugi rok z rzędu. W ubiegłorocznym spocie pokazywała, jak można wykorzystać godzinę bez światła… grając w butelkę z trzema studentami.

Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje DDB i Labo Design, a za kreację i technologię serwisu "Godzina dla Ziemi", który zlicza uczestników – agencja Insignia.

 

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Godzina dla Ziemi
Czas:
2012.3.25 - 2012.3.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
WWF Polska
Media:
Kina, ekrany w warszawskich tramwajach, autobusach, SKM i w centrum Złote Tarasy, radio, internet
Wykonawca:
DDB, Labo Design, Insignia
Adresaci:
Potencjalni uczestnicy akcji "Godzina dla Ziemi"
Hasło kampani:
Kinga Rusin na Stadionie Narodowym w Warszawie





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek