Z okazji Dnia Dziecka K2 pomaga rodzicom pracującym w reklamie wytłumaczyć najmłodszym, na czym polega ich praca. Osiem filmów z cyklu „Baśnie tysiąca i jednego briefu” można zobaczyć od 1 czerwca na stronie www.k2.pl/basnie.
W tym roku z okazji Dnia Dziecka pracownicy K2 postanowili przybliżyć dzieciom swoją codzienność. Mamy nadzieję, że cykl naszych filmów pomoże nam oraz kolegom i koleżankom z branży wytłumaczyć swoim dzieciom, na czym polega praca w reklamie, dzieciakom zaś – wreszcie zrozumieć, o czym mówią do nich rodzice – mówi Bartosz Kwiecień, Art Dajrektor K2, jeden z pomysłodawców projektu.
K2 jest niezależną agencją interaktywną. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Volkswagen, IKEA, PKO BP, Heineken, Desperados, PKN ORLEN, PGE, Carrefour Polska, PZU, Janssen i Decathlon.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach