Z okazji Dnia Dziecka K2 pomaga rodzicom pracującym w reklamie wytłumaczyć najmłodszym, na czym polega ich praca. Osiem filmów z cyklu „Baśnie tysiąca i jednego briefu” można zobaczyć od 1 czerwca na stronie www.k2.pl/basnie.
W tym roku z okazji Dnia Dziecka pracownicy K2 postanowili przybliżyć dzieciom swoją codzienność. Mamy nadzieję, że cykl naszych filmów pomoże nam oraz kolegom i koleżankom z branży wytłumaczyć swoim dzieciom, na czym polega praca w reklamie, dzieciakom zaś – wreszcie zrozumieć, o czym mówią do nich rodzice – mówi Bartosz Kwiecień, Art Dajrektor K2, jeden z pomysłodawców projektu.
K2 jest niezależną agencją interaktywną. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Volkswagen, IKEA, PKO BP, Heineken, Desperados, PKN ORLEN, PGE, Carrefour Polska, PZU, Janssen i Decathlon.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie