Kilka pokoleń, dwa oblicza
Pokoleniowy kolaż: poważna twarz siwiejącego mężczyzny i gładka buzia młodego chłopca. Plakat promuje kampanię "Changing face of deafness" (Zmienianie oblicza głuchoty), która została zrealizowana dla organizacji Deaf Children Australia z okazji 150lecia działalności.
Agencja 10 feet tall z Melbourne dosłownie przedstawiła zmianę sytuacji ludzi z problemami ze słuchem. Bohaterowie kreacji to podopieczni DCA: najstarszy Stanley Batson oraz sześcioletni Lachlan Rosenberger, oboje głusi od urodzenia. Dzieli ich tylko (albo aż) technologiczny i edukacyjny postęp, który radykalnie pomógł głuchym dzieciom otrzymać lepszy start w życiu.
Z okazji rocznicy twórcy pragną zwrócić uwagę na progres, który uczyniła DCA w pokonywaniu barier przystosowawczych głuchych, podziękować za dotychczasową pomoc oraz zachęcić ofiarodawców do dalszego wsparcia finansowego.Więcej informacji można uzyskać na stronie www.deafchildrenaustralia.org.au.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz