Kieliszek zostawia ślad
Ciemnoczerwone obręcze po kieliszkach od wina zwykle spotykane są na stole, po imprezie. W kampanii szwedzkiej fundacji Trygga Barnen (Bezpieczne dzieci) pojawiły się na plecach i ramionach chłopca.
“Every fifth child in Sweden has its childhood marked by alkohol” (Dzieciństwo co piątego dziecka w Szwecji naznaczone jest alkoholem) głosi hasło na plakatach przygotowanych przez agencje Fältman & Malmén oraz Draftfcb.
Celem kampanii Marked (Naznaczone) jest pozyskanie nowych środków na działania fundacji Trygga Barnen, wspomagającej rodziny dotknięte problemem uzależnienia – “Donate 50 SEK by texting "children" to 72 970” (Przekaż 50 koron poprzez SMS o treści „dzieci” pod numer 72 970). Według szacunków, pół miliona Szwedów narażonych jest na uzależnienie z powodu nadużywania alkoholu, zaś jedna uzależniona osoba odciska piętno na życiu około dziesięciu członków swojej rodziny lub przyjaciół.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór