Kieliszek zostawia ślad
Ciemnoczerwone obręcze po kieliszkach od wina zwykle spotykane są na stole, po imprezie. W kampanii szwedzkiej fundacji Trygga Barnen (Bezpieczne dzieci) pojawiły się na plecach i ramionach chłopca.
“Every fifth child in Sweden has its childhood marked by alkohol” (Dzieciństwo co piątego dziecka w Szwecji naznaczone jest alkoholem) głosi hasło na plakatach przygotowanych przez agencje Fältman & Malmén oraz Draftfcb.
Celem kampanii Marked (Naznaczone) jest pozyskanie nowych środków na działania fundacji Trygga Barnen, wspomagającej rodziny dotknięte problemem uzależnienia – “Donate 50 SEK by texting "children" to 72 970” (Przekaż 50 koron poprzez SMS o treści „dzieci” pod numer 72 970). Według szacunków, pół miliona Szwedów narażonych jest na uzależnienie z powodu nadużywania alkoholu, zaś jedna uzależniona osoba odciska piętno na życiu około dziesięciu członków swojej rodziny lub przyjaciół.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta