logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  03.04.2013

Kieliszek zostawia ślad



Ciemnoczerwone obręcze po kieliszkach od wina zwykle spotykane są na stole, po imprezie. W kampanii szwedzkiej fundacji Trygga Barnen (Bezpieczne dzieci) pojawiły się na plecach i ramionach chłopca.

“Every fifth child in Sweden has its childhood marked by alkohol” (Dzieciństwo co piątego dziecka w Szwecji naznaczone jest alkoholem) głosi hasło na plakatach przygotowanych przez agencje Fältman & Malmén oraz Draftfcb.

Celem kampanii Marked (Naznaczone) jest pozyskanie nowych środków na działania fundacji Trygga Barnen, wspomagającej rodziny dotknięte problemem uzależnienia – “Donate 50 SEK by texting "children" to 72 970” (Przekaż 50 koron poprzez SMS o treści „dzieci” pod numer 72 970). Według szacunków, pół miliona Szwedów narażonych jest na uzależnienie z powodu nadużywania alkoholu, zaś jedna uzależniona osoba odciska piętno na życiu około dziesięciu członków swojej rodziny lub przyjaciół.

Małgorzata Szwarc


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Marked
Czas:
2013.2.3 - 2013.3.3
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Trygga Barnen
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Fältman & Malmén + Draftfcb (Stockholm)
Adresaci:
Rodziny dotknięte problemem alkoholizmu, ich otoczenie społeczne
Hasło kampani:
Every fifth child in Sweden has its childhood marked by alcohol (Dzieciństwo co piątego dziecka w Szwecji naznaczone jest alkoholem)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek