logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kiedy żółw siedzi na głowie
07.11.2013
Tematy: Kreacje / printy

Kiedy żółw siedzi na głowie



Przyjaciele potrafią czasem zranić – wyjawiają tajemnice albo sztucznie okazują zainteresowanie, by skorzystać na zawartej znajomości. Inaczej jest ze zwierzętami – one są wierne, bezpośrednie, przywiązane i pełne wdzięczności w stosunku do swoich właścicieli. Jak podkreśla hasło kreacji: „Pets, at times they are more humane” („Zwierzęta czasem są bardziej ludzkie”).

Indyjska kreacja ma zachęcić do adopcji zwierząt. Plakaty to grafiki przedstawiające człowieka ze zwierzęciem – ten pierwszy jest w barwach czarno-białych, a drugi wyraźnie odznacza się kolorami. W ten sposób uwagę przyciągają zwierzęta oraz ciekawe, niebanalne napisy, które otaczają cały kontur. Hasła na plakatach odwołują się do cech zwierząt, jak np. szczere oddanie czy przywiązanie: „A pet will kiss you to show it’s pure, divine love, nothing more. Really!” („Zwierzę pocałuje się, by okazać swoją szczerą, boską wręcz miłość, nic poza tym. Naprawdę!„) czy „Talking to pets is good – one, they don’t talk back and secondly they don’t spread rumours!” („Mówienie do zwierząt jest dobre – po pierwsze, nie mogą odpowiedzieć, a po drugie, nie rozsiewają plotek!”). Nawet kameleon na ramieniu czy żółw na głowie nie jest dla jego właściciela problemem: „Carrying a pet on your shoulder is never a burden, unlike homework!” („Noszone na ramionach zwierzę nigdy nie jest ciężarem, w przeciwieństwie do zadań domowych!„). Adopcja przynosi zatem podwójne korzyści – zwierzęta otrzymają dom i schronienie, a ich właściciele prawdziwych przyjaciół.

Kreację przygotowała indyjska agencja Nikotin z Pune.

Agnieszka Kliks








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek