Kiedy Unię Europejską projektują architekci
Wybory do Parlamentu Europejskiego odbywają się nie tylko w Polsce. W dniach od 23 do 26 maja 2019 do urn powędrują obywatele 27 państw członkowskich Unii Europejskiej. Kampanie informacyjne i zachęcające do głosowania można obecnie oglądać w całej Europie, ale na miano najpiękniejszej zasługuje tylko jedna – zachwycający klip wyprodukowany przez brytyjskiego The Guardiana.
Brytyjskie pismo zaskoczyło wszystkich. Zamiast zatrudnić grafików i fotografów, do pracy nad spotem zaprosiło… dwóch holenderskich architektów: legendarnego wizjonera, Rema Koolhaasa oraz jego wieloletniego współpracownika, Stephana Petermanna. Ci – jak na architektów przystało – skupili się na dziewięciu kluczowych dla UE kwestiach, po czym zbudowali z nich szkielet klipu. A ten następnie został uzupełniony wysmakowanymi obrazami i danymi dostarczonymi przez Komisję Europejską.
Członkostwo w Unii Europejskiej – jak podkreślają twórcy klipu – kosztuje nas miesięcznie tyle, co dostęp do Netfliksa. A korzyści mamy z tego o wiele, wiele więcej.
Cały klip The Guardiana można obejrzeć tu:
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie