logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  18.09.2009

Kiedy ostatnio słuchałeś babci?



"Kiedy ostatnio słuchałeś babci?" pyta w kampanii "Spoko Senior" poznański oddział stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych oraz próba złamania stereotypów dotyczących starości. Organizatorzy chcą pokazać seniorów w pozytywnym świetle – jako osoby ciekawe, pełne pasji, umiejętności, które potrafią zainspirować młodsze pokolenia.

Kampania składa się z akcji billboardowej oraz artystycznej pt. "Babcia-aktorka", w której udział biorą autentyczne starsze osoby, skupione w amatorskiej grupie teatralno-kabaretowej, koordynowane przez wolontariuszy Stowarzyszenia. Celem grupy jest przygotowanie przedstawień i wystawienie ich w przedszkolach oraz domach opieki.

Czas trwania kampanii wiąże się także z przypadającym corocznie 1 października Międzynarodowym Dniem Osób Starszych. Akcja billboardowa będzie widoczna na ulicach Poznania do połowy października.

W ramach kampanii stworzono „Przepis na Radosną Starość”, kierowany do seniorów, który zamieszczono na odwrocie ulotek oraz na stronie internetowej kampanii www.spokosenior.pl. Tam prezentowane są również sylwetki Super Seniorów. Organizatorzy kampanii zapraszają do zgłoszenia osób, które aktywnie i pogodnie spędzają jesień życia. Każdy, kto zna osobę starszą, która go inspiruje, może ją opisać i w ten sposób przyłączyć się do kampanii.

Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich przeciwdziała marginalizacji osób starszych i stereotypom na temat starości oraz alarmuje młodszą część społeczeństwa o często trudnej sytuacji seniorów. Oprócz wspierania osób starszych w ich samotności, zachęca ich do aktywnego stylu życia.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Spoko Senior
Czas:
2009.9.15 - 2009.10.15
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Mali Bracia Ubogich
Media:
Billboardy, ulotki, internet
Wykonawca:
Fresh Brand Design
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, w tym szczególnie osoby młode
Hasło kampani:
Kiedy ostatnio słuchałeś babci?





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek