Pies, który kłóci się z opiekunką o muzykę puszczaną w radiu, kibicuje innej drużynie piłkarskiej niż mężczyzna, któremu towarzyszy, ogrywa w szachy człowieka, który go adoptował… aby uniknąć rozczarowania po podjęciu opieki nad zwierzęciem, warto starannie dobrać towarzysza.
Serią spotów Fundacja Zwierzęca Polana promuje swoją nową kampanię "Dopasowani kompani". Fundacja, zajmująca się opieką nad bezdomnymi zwierzętami i pośrednictwem w adopcjach, przed szukaniem opiekunów dla czworonogów stara się jak najdokładniej poznać podopiecznych, żeby móc wytypować osoby, z którymi będzie się im najlepiej funkcjonowało – inne zwierzę będzie pasować do rodziny z małymi dziećmi, inne do starszej, samotnej osoby, inne do pary aktywnych sportowo ludzi. Przed adopcją zainteresowani wypełniają szczegółowe ankiety, mające dać obraz ich sytuacji życiowej, możliwości czasowych i potrzeb. Na podstawie tych informacji organizacja dobiera psy i potencjalnych przyszłych opiekunów. W kampanię zaangażowali się m.in. Mirosław Zbrojewicz, Piotr Stramowski i Anita Sokołowska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku