logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kibicuje innej drużynie i ogrywa w szachy
02.09.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Kibicuje innej drużynie i ogrywa w szachy

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Pies, który kłóci się z opiekunką o muzykę puszczaną w radiu, kibicuje innej drużynie piłkarskiej niż mężczyzna, któremu towarzyszy, ogrywa w szachy człowieka, który go adoptował… aby uniknąć rozczarowania po podjęciu opieki nad zwierzęciem, warto starannie dobrać towarzysza.

Serią spotów Fundacja Zwierzęca Polana promuje swoją nową kampanię "Dopasowani kompani". Fundacja, zajmująca się opieką nad bezdomnymi zwierzętami i pośrednictwem w adopcjach, przed szukaniem opiekunów dla czworonogów stara się jak najdokładniej poznać podopiecznych, żeby móc wytypować osoby, z którymi będzie się im najlepiej funkcjonowało – inne zwierzę będzie pasować do rodziny z małymi dziećmi, inne do starszej, samotnej osoby, inne do pary aktywnych sportowo ludzi. Przed adopcją zainteresowani wypełniają szczegółowe ankiety, mające dać obraz ich sytuacji życiowej, możliwości czasowych i potrzeb. Na podstawie tych informacji organizacja dobiera psy i potencjalnych przyszłych opiekunów. W kampanię zaangażowali się m.in. Mirosław Zbrojewicz, Piotr Stramowski i Anita Sokołowska.



Nazwa kampanii:
Dopasowani kompani
Czas:
2016.9.1
Nadawca:
Fundacja Zwierzęca Polana
Media:
Internet
Wykonawca:
San Markos, Chimney Poland, Plupart, Purple Talents
Adresaci:
Osoby rozważające adopcję psa





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek