────── 11.10.2021
Każdy z nas jest jak las
Nasze zmarszczki przypominają sęki na drzewie, nasze żyły wyglądają identycznie jak żyłki na liściach. Skoro więc między nami a drzewami jest tyle podobieństw, czemu tym drugim poświęcamy tak niewiele uwagi i troski?
Piękna, wysmakowana graficznie brazylijska kampania digitalowa miała swoją premierę podczas tamtejszego Dnia Drzewa, który przypada na 22 września.
Nazwa kampanii:
Arbor Day in Brazil
Czas:
2020.9.22
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Climatempo
Media:
digital
Wykonawca:
PAN 360, Brazil
Hasło kampani:
If there's so much similarity, why is there so little care?
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci