Każdy z nas jest jak las
Nasze zmarszczki przypominają sęki na drzewie, nasze żyły wyglądają identycznie jak żyłki na liściach. Skoro więc między nami a drzewami jest tyle podobieństw, czemu tym drugim poświęcamy tak niewiele uwagi i troski?
Piękna, wysmakowana graficznie brazylijska kampania digitalowa miała swoją premierę podczas tamtejszego Dnia Drzewa, który przypada na 22 września.
Nazwa kampanii:
Arbor Day in Brazil
Czas:
2020.9.22
Nadawca:
Climatempo
Media:
digital
Wykonawca:
PAN 360, Brazil
Hasło kampani:
If there's so much similarity, why is there so little care?
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie