Kolejną realizacją przygotowaną w ramach kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” jest aplikacja, która pozwala zobaczyć swoją twarz po ewentualnym wypadku. Kampanię realizuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Aplikacja „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” – przygotowana przez agencję Adv.pl – wykorzystując technologię AR (Augmented Reality), w czasie rzeczywistym nakłada na obraz z kamery realistyczne rany 3D. Rozwiązanie to przygotowane wyłącznie na iPady, ma na celu – dzięki wizualizacji twarzy po wypadku – uświadomienie kierowcom potencjalnych skutków prowadzenia samochodu z nadmierną prędkością czy pod wpływem alkoholu.
Aplikacja prezentowana była podczas tegorocznego festiwalu Open’er w Gdyni na specjalnym stoisku KRBRD, która dysponuje licencją na użytkowanie aplikacji, ale dotychczas nie ujawniła, czy można – i w jaki sposób – pobrać ją na swój iPad.
Tutaj można zobaczyć jak wyglądała wcześniejsza odsłona kampanii, przygotowywana pod hasłem „Prędkość zabija. Włącz myślenie„. Strona kampanii: www.predkosczabija.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę