Kolejną realizacją przygotowaną w ramach kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” jest aplikacja, która pozwala zobaczyć swoją twarz po ewentualnym wypadku. Kampanię realizuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Aplikacja „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” – przygotowana przez agencję Adv.pl – wykorzystując technologię AR (Augmented Reality), w czasie rzeczywistym nakłada na obraz z kamery realistyczne rany 3D. Rozwiązanie to przygotowane wyłącznie na iPady, ma na celu – dzięki wizualizacji twarzy po wypadku – uświadomienie kierowcom potencjalnych skutków prowadzenia samochodu z nadmierną prędkością czy pod wpływem alkoholu.
Aplikacja prezentowana była podczas tegorocznego festiwalu Open’er w Gdyni na specjalnym stoisku KRBRD, która dysponuje licencją na użytkowanie aplikacji, ale dotychczas nie ujawniła, czy można – i w jaki sposób – pobrać ją na swój iPad.
Tutaj można zobaczyć jak wyglądała wcześniejsza odsłona kampanii, przygotowywana pod hasłem „Prędkość zabija. Włącz myślenie„. Strona kampanii: www.predkosczabija.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów