Kolejną realizacją przygotowaną w ramach kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” jest aplikacja, która pozwala zobaczyć swoją twarz po ewentualnym wypadku. Kampanię realizuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Aplikacja „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” – przygotowana przez agencję Adv.pl – wykorzystując technologię AR (Augmented Reality), w czasie rzeczywistym nakłada na obraz z kamery realistyczne rany 3D. Rozwiązanie to przygotowane wyłącznie na iPady, ma na celu – dzięki wizualizacji twarzy po wypadku – uświadomienie kierowcom potencjalnych skutków prowadzenia samochodu z nadmierną prędkością czy pod wpływem alkoholu.
Aplikacja prezentowana była podczas tegorocznego festiwalu Open’er w Gdyni na specjalnym stoisku KRBRD, która dysponuje licencją na użytkowanie aplikacji, ale dotychczas nie ujawniła, czy można – i w jaki sposób – pobrać ją na swój iPad.
Tutaj można zobaczyć jak wyglądała wcześniejsza odsłona kampanii, przygotowywana pod hasłem „Prędkość zabija. Włącz myślenie„. Strona kampanii: www.predkosczabija.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom