Każdy może się podpisać na talerzu Chicago Bulls
Co łączy koszykarzy z Chicago Bulls i piłkarzy z Chicago Fire? Wraz z innymi amerykańskimi celebrytami zbierają podpisy na wirtualnych talerzach. W ramach akcji przygotowano stronę internetową www.thedonationplate.org oraz spoty zachęcające do udziału w kampanii. Oprócz wspomnianych wcześniej sportowców akcję wspierają także min. Tom Skilling – popularny w Stanach meteorolog, aktorka Cecily Strong i mistrz kuchni Rick Bayless.
„No 1 Should Go Hungry” ("Nikt nie powinien chodzić głodny") jest hasłem całej akcji. Greater Chicago Food Depository (GCFD) organizator kampanii stworzył wirtualne narzędzie zbiórki dotacji. Każdy z internautów odwiedzających stronę może wspomóc działalność organizacji wysyłając datek i podpisując się na istniejącym już talerzu lub też stworzyć swój własny. Wykreowanym talerzem można dzielić się na Facebooku. W ten sposób każdy z uczestników może stworzy grupę osób, z którymi wspólnie zbiera określoną przez siebie sumę. Kampania wykorzystuje nowe media, by zwiększyć zasięg akcji dzięki marketingowi szeptanemu.
GCFD jest bankiem żywności z Chicago zajmującym się wydawaniem posiłków dla mieszkańców zagrożonych niedożywieniem.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra