Każdy może się podpisać na talerzu Chicago Bulls
Co łączy koszykarzy z Chicago Bulls i piłkarzy z Chicago Fire? Wraz z innymi amerykańskimi celebrytami zbierają podpisy na wirtualnych talerzach. W ramach akcji przygotowano stronę internetową www.thedonationplate.org oraz spoty zachęcające do udziału w kampanii. Oprócz wspomnianych wcześniej sportowców akcję wspierają także min. Tom Skilling – popularny w Stanach meteorolog, aktorka Cecily Strong i mistrz kuchni Rick Bayless.
„No 1 Should Go Hungry” ("Nikt nie powinien chodzić głodny") jest hasłem całej akcji. Greater Chicago Food Depository (GCFD) organizator kampanii stworzył wirtualne narzędzie zbiórki dotacji. Każdy z internautów odwiedzających stronę może wspomóc działalność organizacji wysyłając datek i podpisując się na istniejącym już talerzu lub też stworzyć swój własny. Wykreowanym talerzem można dzielić się na Facebooku. W ten sposób każdy z uczestników może stworzy grupę osób, z którymi wspólnie zbiera określoną przez siebie sumę. Kampania wykorzystuje nowe media, by zwiększyć zasięg akcji dzięki marketingowi szeptanemu.
GCFD jest bankiem żywności z Chicago zajmującym się wydawaniem posiłków dla mieszkańców zagrożonych niedożywieniem.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
16.02.2023
Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki