Firmy, gdzie pracownicy mają poczucie motywacji i docenienia, gdzie kierownictwo jest uczciwe i etyczne; sklepy z dobrą obsługą, sprzedające możliwie najlepszy jakościowo w stosunku do ceny produkt – znalezienie miejsc najlepiej ocenianych przez różne grupy interesariuszy pod kątem ich konkretnych potrzeb ma ułatwić serwis www.soc-rates.pl.
Platforma dzięki głosom klientów, pracowników, inwestorów, kontrahentów, czy przedstawicieli społeczeństwa (np. społeczności lokalnej) nadaje firmom kompleksową ocenę społeczną (tzw. społeczny rating). W Soc-rates można ocenić firmę pod kątem zarówno poziomu obsługi klienta, etyki kadry zarządzającej, wiarygodności współpracy biznesowej, czy wpływu działalności firmy na środowisko i społeczności lokalne.
Celem www.soc-rates.pl jest ułatwianie podjęcie decyzji zakupowych, inwestycyjnych, czy dotyczących zatrudnienia wybierając firmy o najwyższych ocenach społecznych, tym samym mobilizując przedsiębiorstwa do doskonalenia praktyk biznesowych i zwiększania etyki i odpowiedzialności w swojej codziennej działalności.
Dla firm, które obecnie szeroko komunikują odnośnie stosowania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) społeczny rating w soc-rates.pl może stanowić potwierdzenie otrzymanych wyróżnień w rankingach CSR. Przykład może stanowić Kompania Piwowarska, która zajmuje 2 miejsce w rankingu soc-rates.pl i również znalazła się na 3 miejscu w tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2012. Kompania Piwowarska, dotychczas jako jedyna z tegorocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm, zdecydowała się dołączyć do Soc-rates i poddać zewnętrznej ocenie przez swoich interesariuszy.
Zgłaszać oraz oceniać poszczególne firmy można po rejestracji na stronie. Platforma ma również swoją stronę na Facebooku.
Portal kampaniespołeczne.pl jest partnerem medialnym serwisu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany