logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Każdy może ocenić odpowiedzialność firmy
29.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Każdy może ocenić odpowiedzialność firmy



Firmy, gdzie pracownicy mają poczucie motywacji i docenienia, gdzie kierownictwo jest uczciwe i etyczne; sklepy z dobrą obsługą, sprzedające możliwie najlepszy jakościowo w stosunku do ceny produkt – znalezienie miejsc najlepiej ocenianych przez różne grupy interesariuszy pod kątem ich konkretnych potrzeb ma ułatwić serwis www.soc-rates.pl. 

Platforma dzięki głosom klientów, pracowników, inwestorów, kontrahentów, czy przedstawicieli społeczeństwa (np. społeczności lokalnej) nadaje firmom kompleksową ocenę społeczną (tzw. społeczny rating). W Soc-rates można ocenić firmę pod kątem zarówno poziomu obsługi klienta, etyki kadry zarządzającej, wiarygodności współpracy biznesowej, czy wpływu działalności firmy na środowisko i społeczności  lokalne. 

Celem www.soc-rates.pl jest ułatwianie podjęcie decyzji zakupowych, inwestycyjnych, czy dotyczących zatrudnienia wybierając firmy o najwyższych ocenach społecznych, tym samym mobilizując przedsiębiorstwa do doskonalenia praktyk biznesowych i zwiększania etyki i odpowiedzialności w swojej codziennej działalności.

Dla firm, które obecnie szeroko komunikują odnośnie stosowania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) społeczny rating w soc-rates.pl może stanowić potwierdzenie otrzymanych wyróżnień w rankingach CSR. Przykład może stanowić Kompania Piwowarska, która zajmuje 2 miejsce w rankingu soc-rates.pl i również znalazła się na 3 miejscu w tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2012. Kompania Piwowarska, dotychczas jako jedyna z tegorocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm, zdecydowała się dołączyć do Soc-rates i poddać zewnętrznej ocenie przez swoich interesariuszy.

Zgłaszać oraz oceniać poszczególne firmy można po rejestracji na stronie. Platforma ma również swoją stronę na Facebooku.

Portal kampaniespołeczne.pl jest partnerem medialnym serwisu.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek