Sieć kawiarni coffeeheaven wraz z Fundacją WWF Polska rozpoczęły 14 września kampanię, której ambasadorką jest dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Część dochodu
ze sprzedaży promowanych w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska naturalnego.
Nazwy kaw CHAI odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger (Tygrys), Orca (Orka) oraz Turtle (Żółw). Na okoliczność akcji w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak – Panda CHAI caffé latte. Będzie to kawa o nucie korzennej ze smakiem mięty, a jej nazwa nawiązuje do logotypu WWF.
Kampania coffeeheaven i WWF rozpoczęła się w piątek 14 września przed kawiarnią coffeeheaven na ul. Chmielnej 33 w Warszawie ulicznym happeningiem z udziałem Martyny Wojciechowskiej. W trakcie happeningu została zbudowana instalacja, którą przechodnie mogli uzupełniać, wkładając w odpowiednie dziurki słomki przeznaczone do picia napojów. 4800 takich słomek ułożyło się we wzór przedstawiający tygrysa, orkę, żółwia i pandę. Instalacje zawisły przy wejściu do kawiarni, by przypominać o trwającej kampanii.
Akcja potrwa do 5 listopada. Za strategię, kreację i realizację akcji ambientowych oraz obsługę marki w social media odpowiada Grey Group Poland. Agencja PR Citybell Consulting odpowiada za PR kampanii i współpracę z partnerami, a agencja Novum za produkcję materiałów POS.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
01.07.2022
Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit