Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 12.11.2021
Kawa w (czystych) przestworzach
Lavazza, jeden z najważniejszych i najbardziej znanych producentów kawy na świecie, przystąpiła do Royal Dutch Airlines KLM’s Corporate Programme na rzecz m.in. redukcji emisji CO2.
Partnerstwo postanowiła uczcić poniższą grafiką:
Nazwa kampanii:
To make the Earth cleaner, we thought about the sky
Czas:
2020.2.27
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Lavazza
Media:
print
Wykonawca:
Armando Testa, Italy
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom