logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kawa, która leczy
09.09.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kawa, która leczy



1 września br. operator promowy Stena Line rozpoczął akcję Coffee Campaign, której celem jest wsparcie organizacji charytatywnej Mercy Ships w jej staraniach o zapewnienie bezpłatnej opieki zdrowotnej dla wszystkich potrzebujących w krajach rozwijających się.

Coffee Campaign ma zachęcić Klientów Stena Line do zakupu kawy lub herbaty w specjalnym kubku Mercy Ships. Z każdego zakupionego kubka Stena Line przekaże 20 pensów na rzecz organizacji humanitarnej Mercy Ships.

– Każdego roku na naszych statkach sprzedajemy 1 milion filiżanek kawy lub herbaty. Uważamy, że zakup tych gorących napoi w kubku Mercy Ships, to prosty i skuteczny sposób, abyśmy mogli wraz z naszymi Klientami wesprzeć organizację Mercy Ships – mówi Niclas Mårtensson, dyrektor zarządzający koncernu Stena Line.

Międzynarodowa organizacja humanitarna Mercy Ships i Stena Line nawiązały współpracę w lutym br. Jej celem jest szerzenie wiedzy o tej organizacji, upowszechnienie wolontariatu oraz wsparcie finansowe Mercy Ships – zarówno przez Stena Line, podróżnych, jak również partnerów biznesowych szwedzkiego koncernu.

 

Kampania Coffee Campaign potrwa przez dwa miesiące czyli do 31 października br.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek