logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  29.09.2015

Kasza z owocami zamiast batonika



Książka „Zdrowy apetyt. Przewodnik po żywieniu od niemowlaka do nastolatka” autorstwa Anny Jelonek i Doroty Frontczak jest elementem kampanii edukacyjnej Ministerstwa Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek”. Jej celem jest promocja prozdrowotnych zachowań, edukacja w zakresie profilaktyki, zachęcanie do zdrowego trybu życia. Akcja związana jest z przyjęciem przez rząd projektu ustawy o zdrowiu publicznym.

Poradnik pojawi się w sprzedaży 30 września. W książce dietetyczka Anna Jelonek w rozmowie z dziennikarką Dorotą Frontczak podpowiada, jak sprawić, by dziecko wolało kaszę jaglaną z owocami zamiast batonika, a nastolatek omijał fast foody. Dzieli się sposobami, jak radzić sobie z wszechobecnymi słodyczami, co robić, gdy dziecko chce jeść ciągle to samo, albo gdy w szkole objada się chipsami. Autorki podsuwają pomysły na smaczne, zdrowe posiłki i przekąski.

Anna Jelonek jest dietetyczką, absolwentką wydziału Nauk o Żywności Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) w Warszawie. Doktorantka na Wydziale Socjologii w Collegium Civitas w Warszawie – pisze doktorat na temat ludzi otyłych i ich relacji społecznych. Jako dietetyczka specjalizuje się w tworzeniu diet dla osób cierpiących na choroby cywilizacyjne, a także diet odchudzających dla dzieci. Prowadzi szkolenia z zakresu żywienia dla przedszkoli i szkół, firm, lekarzy oraz młodych mam. Pisze artykuły na temat żywienia.

Dorota Frontczak jest dziennikarką, była redaktorką „Gazety Wyborczej” i koordynatorką akcji społecznych, w tym „Rodzić po ludzku”, „Leczyć po ludzku”, „Polacy, odwagi!”. Od trzech lat związana z programem „Wiem, co jem” TVN Style.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek