logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kask od Danii dla Polaka
17.01.2012
Tematy: Wydarzenia

Kask od Danii dla Polaka



Okres polskiej prezydencji w Unii Europejskiej dobiegł końca 31 grudnia 2011 roku, po którym Dania przejęła przewodnictwo w Unii Europejskiej. Dominik Dobrowolski, ekolog i podróżnik, uhonorował to wydarzenie ekologiczną wyprawą pt. „Stop CO2 Rusz się”. Na rowerze w zimie pokonał 1000 km trasę z Wrocławia do Kopenhagi. Najtrudniejsze do pokonania, jak mówi, były bardzo silne wichury i zacinający deszcz ze śniegiem. Mimo bardzo trudnych warunków pogodowych, wyprawa zakończyła się sukcesem. Polski rowerzysta został uhonorowana przez Premiera Danii zaproszeniem na uroczystość przekazania prezydencji, która odbyła się 11 stycznia w Kopenhadze. Na specjalnym spotkaniu zorganizowanym z Idą Auken, duńską Minister Środowiska, podarowano Dominikowi symbol duńskiej prezydencji – kask rowerowy. Hasło duńskiej prezydencji to „Europa odpowiedzialna, dynamiczna, zielona i bezpieczna”.

Wyprawa była poparta i objęta patronatem Ambasady Królestwa Danii w Warszawie oraz przez Polską Prezydencję. Głównym partnerem wyprawy była firma Tetra Pak. W organizacji wyprawy pomagały także: Nordic Consulting & Development Company, Glen Dimplex Polska, Fundacja PlasticEurope Polska oraz Wastes Service Group. Codzienne relacje z trasy dostępne są na stronie cycling-recycling.eu/kopenhaga. Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym inicjatywy.

Zimowa wyprawa do Kopenhagi była drugą z cyklu wypraw pt. „Stop CO2 – Rusz się!” W czerwcu Dominik Dobrowolski pokonał na rowerze trasę z Wrocławia do Brukseli, inaugurując Polską Prezydencję w Unii. Głównym jego celem jest promocja zrównoważonego rozwoju oraz nagłośnienie potrzeby oszczędzania energii – jako najlepszego i prostego sposobu ograniczania emisji CO2.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek