W ramach VIII edycji kampanii „Grunt to rodzina”, Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła świąteczną współpracę z serwisem zakupów grupowych Groupon.pl. Całkowity dochód ze sprzedaży limitowanej edycji pakietów kart świątecznych będzie przekazany na program „Grunt to rodzina” na rzecz rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych. Za pośrednictwem serwisu będzie można zakupić 1000 pakietów kart w cenie 25 złotych za pakiet. Akcja potrwa od 1 do 7 grudnia.
Program „Grunt to rodzina” Fundacji Świętego Mikołaja od 2004 roku propaguje ideę rodzinnej opieki zastępczej oraz wspiera dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych. Na program składa się kampania promocyjna i Fundusz Edukacyjny stworzony z myślą o dzieciach z rodzinnych domów dziecka.
Kartki Fundacji Świętego Mikołaja powstały dzięki bezinteresownej pomocy wielu osób i wolontariuszy. W każdym zestawie znajduje się 8 karnetów (po 2 z każdym z malowideł) wraz z kopertami. Rysunki wykonał artysta malarz Krzysztof Kokoryn. Projekt graficzny opracowała Małgorzata Gliwińska, a całość pomógł wykonać Krzysztof Wierzbowski z firmy GroupMedia. Bezpłatny druk Fundacja zawdzięcza wieloletniemu partnerowi – drukarni Kolor-Druk z Pruszkowa. Współorganizatorem akcji jest portal Groupon.pl, dlatego zakup kartek jest wolny od prowizji i całkowity dochód będzie przekazany na program pomocy rodzinnym domom dziecka i rodzinom zastępczym.
Oprócz sprzedaży kart świątecznych, kampanię „Grunt to rodzina” promuje w tym roku wiele wydarzeń:
- W Programie III Polskiego Radia w popołudniowej audycji „Zapraszamy do Trójki” (16.00-19.00) trwa przedświąteczna aukcja przedmiotów podarowanych stacji przez znane osobistości życia publicznego, między innymi Stinga, tenisistkę Karolinę Woźniacką, czy byłego gitarzystę Guns ‘n’ Roses Duffa McKagana.
- W ramach współpracy radiowa Trójka przygotowała również płytę „Idą Święta 5”, na której znajdują się świąteczne utwory w nowych aranżacjach. Całkowity dochód ze sprzedaży płyty również zostanie przeznaczony na Fundusz Edukacyjny.
- 4 grudnia odbył się multimedialny pokaz kina 3D dla dzieci z rodzinnych romów dziecka i rodzin zastępczych, organizowany przy współpracy z Cinema Park.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
01.07.2022
Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja