logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  05.12.2011

Kartki charytatywne na Grouponie



W ramach VIII edycji kampanii „Grunt to rodzina”, Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła świąteczną współpracę z serwisem zakupów grupowych Groupon.pl. Całkowity dochód ze sprzedaży limitowanej edycji pakietów kart świątecznych będzie przekazany na program „Grunt to rodzina” na rzecz rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych. Za pośrednictwem serwisu będzie można zakupić 1000 pakietów kart w cenie 25 złotych za pakiet. Akcja potrwa od 1 do 7 grudnia.

Program „Grunt to rodzina” Fundacji Świętego Mikołaja od 2004 roku propaguje ideę rodzinnej opieki zastępczej oraz wspiera dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych. Na program składa się kampania promocyjna i Fundusz Edukacyjny stworzony z myślą o dzieciach z rodzinnych domów dziecka.

Kartki Fundacji Świętego Mikołaja powstały dzięki bezinteresownej pomocy wielu osób i wolontariuszy. W każdym zestawie znajduje się 8 karnetów (po 2 z każdym z malowideł) wraz z kopertami. Rysunki wykonał artysta malarz Krzysztof Kokoryn. Projekt graficzny opracowała Małgorzata Gliwińska, a całość pomógł wykonać Krzysztof Wierzbowski z firmy GroupMedia. Bezpłatny druk Fundacja zawdzięcza wieloletniemu partnerowi – drukarni Kolor-Druk z Pruszkowa. Współorganizatorem akcji jest portal Groupon.pl, dlatego zakup kartek jest wolny od prowizji i całkowity dochód będzie przekazany na program pomocy rodzinnym domom dziecka i rodzinom zastępczym.

Oprócz sprzedaży kart świątecznych, kampanię „Grunt to rodzina” promuje w tym roku wiele wydarzeń:

  • W Programie III Polskiego Radia w popołudniowej audycji „Zapraszamy do Trójki” (16.00-19.00) trwa przedświąteczna aukcja przedmiotów podarowanych stacji przez znane osobistości życia publicznego, między innymi Stinga, tenisistkę Karolinę Woźniacką, czy byłego gitarzystę Guns ‘n’ Roses Duffa McKagana.
  • W ramach współpracy radiowa Trójka przygotowała również płytę „Idą Święta 5”, na której znajdują się świąteczne utwory w nowych aranżacjach. Całkowity dochód ze sprzedaży płyty również zostanie przeznaczony na Fundusz Edukacyjny.
  • 4 grudnia odbył się multimedialny pokaz kina 3D dla dzieci z rodzinnych romów dziecka i rodzin zastępczych, organizowany przy współpracy z Cinema Park.

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek