logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Karramba! Kto jest prawdziwym ojcem Pablita?
31.01.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze

Karramba! Kto jest prawdziwym ojcem Pablita?

Your browser does not support the video tag.


Kto okaże się ojcem Pablita? To pytanie zostaje otwarte w kolejnej odsłonie kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji.

Celem kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji oraz pięciu największych nadawców – TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls – jest przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.

Głównym narzędziem komunikacji są spoty telewizyjne emitowane do roku 2013 w dwóch głównych etapach. W etapie pierwszym odbiorcy zachęcani będą do skorzystania z możliwości, jakie już teraz daje telewizja cyfrowa. W etapie drugim nacisk położony zostanie natomiast na zbliżające się terminy wyłączenia sygnału analogowego. Łącznie przygotowano 9 spotów telewizyjnych, sfinansowanych przez  Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji oraz stacje telewizyjne. Wszystkie filmy opierają się na humorystycznym odwołaniu do klasycznych i kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. Czwarty spot z serii, po Starym Kinie, Adamie Słodowym i Smoku Telesforze pokazuje scenę z telenoweli,  gdzie w pełnej napięcia atmosferze i "bogatej" dekoracji salonu ma się okazać kto jest prawdziwym ojcem Pablita…

Równocześnie rusza emisja krótkich spotów edukacyjnych, w których bohaterka, babcia Lodzia poznaje świat telewizji naziemnej. Poza przygodami babci, na ekrany trafi też 8 krótkich audycji na temat instalacji telewizji naziemnej, przedstawiających w prosty sposób proces cyfryzacji telewizji.

Wszystkie spoty mają przeprowadzić Polaków przez zmianę sygnału analogowego na cyfrowy, pokazać jak i co trzeba zmienić, co ewn. kupić, jak zamontować, skąd czerpać informacje, do kogo zwrócić się o pomoc.

Za realizację spotów odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej.



Nazwa kampanii:
Cyfryzacja
Czas:
2012.1.31
Nadawca:
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, TVP, Polsat, TV4, TVN, Puls
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, w szczególności te, które posiadają telewizor
Hasło kampani:
Polska wkracza w erę bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej. Przygotuj się na większą ilość programów w doskonałej jakości obrazu i dźwięku





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek