logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Karol Wojtyła na prezydenta
18.03.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Inne

Karol Wojtyła na prezydenta



Papież Jan Paweł II, w garniturze i krawacie (choć z piuską na głowie) zachęca do oddania na siebie głosu pod hasłem "Twój kandydat w codziennych wyborach". Na plakatach pojawiło się również hasło "Zawsze razem, nigdy przeciw sobie!"

Nawiązującą do kampanii prezydenckiej akcję przygotowało Centrum Myśli Jana Pawła II. Jest ona początkiem obchodów 10. rocznicy śmierci papieża Polaka, która przypada 2 kwietnia. Organizatorzy zachęcają do "złożenia podpisu" pod postulatami głoszonymi przez Jana Pawła II poprzez dołączenie do wydarzenia na Facebooku. Jak piszą: Do godziny 21:37 2 kwietnia 2015 zbierzmy 100 tysięcy podpisów, tak żeby Karol Wojtyła znalazł się na oficjalnej liście kandydatów, którzy doradzają Ci w codziennych dylematach.

Uroczystości związane z 10. rocznicą śmierci Jana Pawła II odbędą się 2 kwietnia na pl. Piłsudskiego w Warszawie.



Nazwa kampanii:
Twoje codzienne wybory
Czas:
2015.3.14 - 2015.4.5
Nadawca:
Centrum Myśli Jana Pawła II
Media:
Billboardy, citylighty, ekrany citiINFO w metrze warszawskim
Wykonawca:
Skyboat
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Karol Wojtyła – Twój Kandydat w codziennych wyborach; Zawsze razem, nigdy przeciw sobie





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 30.04.2025Polska

    Polacy spędzą majówkę w domu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek