Zarówno nauka języka obcego, jak i gry na instrumencie muzycznym, wymagają nakładu czasu. Podobnie jest – choć to porównanie może wydawać się nieco absurdalne – w przypadku karmienia piersią, o czym uświadamia kampania z jednej z kanadyjskich prowincji, Nowej Szkocji, z października b.r.
Pomimo tego, że karmienie piersią jest procesem naturalnym, dla wielu kobiet jest czynnością skomplikowaną i dyskomfortową, przez co staje się przyczyną ich frustracji. Celem zrealizowanej przez agencję Extreme Group kampanii jest uświadomienie im, jak ważna jest nie tylko czynność sama w sobie, ale także nauka prawidłowego, naturalnego i komfortowego karmienia piersią. Autorzy kampanii przyjęli okres 6 tygodni jako optymalny do pełnego zyskania tej umiejętności. Formą przekazu kampanii są zarówno plakaty, jak i spoty – wszystkie łączy wspólny motyw zestawienia doskonalenia umiejętności karmienia piersią z nauką tańca, języka obcego czy matematyki, a także hasło „Karmienie piersią – doskonalenie czyni je naturalnym”.
Na uruchomionej w ramach kampanii stronie internetowej www.first6weeks.ca kobiety karmiące mogą znaleźć odpowiedzi na nurtujące je pytania i nauczyć się tej czynności na podstawie przytaczanych wskazówek krok po kroku.
Kampania została przeprowadzona z inicjatywy Departamentu Promocji i Ochrony Zdrowia w Nowej Szkocji. Od 1999 działający w jego ramach Komitet Wykonawczy ds. Karmienia Piersią zajmuje się między innymi polityką propagującą karmienie piersią, a kampanie społeczne są jednym z jej elementów.
E. Janota
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
28.05.2025slider
Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
12.06.2024Kreacje / printy
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024slider
Jak ruchem zmieniać umysł?