logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kampanie w Łodzi do 18 listopada
08.11.2012
Tematy: Wydarzenia

Kampanie w Łodzi do 18 listopada



Do 18 listopada na rynku Manufaktury będzie można oglądać wystawę „REACT FOR WORLD” ACT Responsible w Polsce, prezentującą przykłady międzynarodowych kampanii społecznych nagradzanych w światowych konkursach.

Na inauguracji pojawił się wiceprezydent Łodzi Krzysztof Piątkowski. Wystawa została objęta patronatem honorowym Prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej oraz Patronatem Honorowym Ministerstwa Gospodarki, Prezydenta Miasta Gdańsk, Prezydent Miasta st. Warszawy, Ambasady Królestwa Danii oraz Ambasady Królestwa Szwecji.

Mecenasem ekspozycji jest Bank PKO BP. Jako partnerzy akcję wspierają: Urząd Miasta Gdańsk, PwC, Electrolux, Danone oraz Grupa Raben. Wsparcie merytoryczne wystawy zapewniają WWF Polska, UNICEF Polska, Fundacja Nasza Ziemia oraz Stowarzyszenie Wiosna.

Prace, które są prezentowane na rynku Manufaktury zostały docenione w międzynarodowych konkursach m.in. Cannes Lions, ACT Responsible, Golden Drum Award, Clio Award. Wśród nich znajdują się też polskie przykłady kampanii społecznych, które poruszają problemy współczesnego świata, a także polskie programy społeczne oraz przykłady odpowiedzialnego biznesu.

Firma audytorsko-konsultingowa PwC, która niedawno otworzyła w Łodzi swoje biuro, pokazuje jak wspierając Banki Żywności można przeciwdziałać marnotrawieniu jedzenia i wspomagać najuboższych. Nasi pracownicy doradzali w procesie zmian w zakresie podatku VAT od darowizn żywności. Wprowadzone zmiany w przepisach VAT a dokładnie zniesienie podatku VAT od darowizn żywności, skutkowały pięciokrotnym zwiększeniem liczby dokonywanych darowizn – opowiada Łukasz Koprowski, dyrektor biura PwC w Łodzi.

Wystawę wcześniej oglądać mogli mieszkańcy Gdańska, Poznania i Warszawy. Po Łodzi, pojedzie ona do Krakowa.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym wystawy.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek