Jak wykorzystywać znajomość Public Relations, reklamy i marketingu w mówieniu o istotnych kwestiach społecznych? Jak dotrzeć z ważnym komunikatem do społeczeństwa, atakowanego nadmiarem informacji? Jak zachęcić do refleksji, reakcji, zmiany postawy i zachowania? – na te i inne pytania postarają się odpowiedzieć prelegenci konferencji PR for Business, której VI edycja odbędzie się 10 grudnia. Tegoroczne spotkanie poświęcone będzie kampaniom społecznym i marketingowi społecznemu.
PR for Business to cykl spotkań wielkopolskich przedsiębiorców z ekspertami ds. Public Relations, prawa, reklamy i marketingu, zainicjowany w 2011 roku przez agencję Commercial Communications.
Podczas spotkania pod tytułem „Wielkopolskie kampanie społeczne. Przebieg, dialog, realizacja” organizatorzy i realizatorzy inicjatyw, które w ciągu ostatniego roku odbiły się echem nie tylko w Poznaniu, opowiedzą o swoich działaniach i ich rezultatach, a także m.in. o tym, jak:
- dopasować przekaz kampanii do specyfiki poruszanego problemu i czy warto postawić na kontrowersje;
- nawiązać dialog z grupą docelową;
- zainteresować naszą kampanią media i potencjalnych sojuszników;
- radzić sobie z trudnościami, które mogą pojawić się przy odbiorze i realizacji kampanii;
- mierzyć efekty kampanii społecznej.
W spotkaniu wezmą udział m.in. autorzy kampanii „Nie mażę się…” i „Nie robię tego za darmo”. Wstęp na spotkanie jest bezpłatny – organizatorzy zapraszają wszystkich zainteresowanych.Wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja, więcej informacji na stronie www.prforbusiness.pl.
Konferencja odbędzie się w Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym, znajdującym się na ul. 28 Czerwca 1956 nr 406.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę