Celem artykułu jest scharakteryzowanie, kategoryzacja oraz analiza ilościowa reklam społecznych emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych w Polsce, a następnie przybliżenie wyników sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez współczesną młodzież.
W artykule przedstawiono udział kampanii społecznych w stosunku do wszystkich wyemitowanych reklam w 4 głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od stycznia 2006 do końca czerwca 2007 roku. Dane te zostały zakupione od firmy AGB Nielsen Media Research. W dalszej części artykułu przedstawiono wyniki sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, przeprowadzonego w dniach od 26.05.2007 do 17.06.2007 roku. Kwestionariusz odnosił się do takich problemów, jak: poparcie kampanii społecznych, źródła wiedzy o kampaniach społecznych, oczekiwana problematyka i inicjatorzy kampanii społecznych, etyka firm w kampaniach społecznych.
Artykuł został opublikowany w książce pt. Co łączy, co dzieli Polaków, czyli społeczeństwo informacyjne w działaniu (red. Lesław H. Haber, Stanisław Jędrzejewski).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
17.11.2023
Wizyta u psychologa to już nie wstyd. Zmienia się świadomość Polaków
-
10.11.2023
Dlaczego warto adoptować starsze zwierzęta?
-
06.10.2023
Zrzędy, plotkarze, leniuchy — kto nas najbardziej irytuje w pracy
-
22.09.2023
Jemy coraz więcej warzyw i owoców
-
15.09.2023
Cichy zabójca — tlenek węgla. Co wiemy na jego temat?
-
08.09.2023
Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce