Celem artykułu jest scharakteryzowanie, kategoryzacja oraz analiza ilościowa reklam społecznych emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych w Polsce, a następnie przybliżenie wyników sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez współczesną młodzież.
W artykule przedstawiono udział kampanii społecznych w stosunku do wszystkich wyemitowanych reklam w 4 głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od stycznia 2006 do końca czerwca 2007 roku. Dane te zostały zakupione od firmy AGB Nielsen Media Research. W dalszej części artykułu przedstawiono wyniki sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, przeprowadzonego w dniach od 26.05.2007 do 17.06.2007 roku. Kwestionariusz odnosił się do takich problemów, jak: poparcie kampanii społecznych, źródła wiedzy o kampaniach społecznych, oczekiwana problematyka i inicjatorzy kampanii społecznych, etyka firm w kampaniach społecznych.
Artykuł został opublikowany w książce pt. Co łączy, co dzieli Polaków, czyli społeczeństwo informacyjne w działaniu (red. Lesław H. Haber, Stanisław Jędrzejewski).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022
-
26.04.2022
Na majówkę w tym roku wydamy średnio ok. 900 zł
-
22.04.2022
Które dzielnice Warszawy, Krakowa i Poznania są najbardziej zielone?
-
19.04.2022
Wielkie świąteczne marnowanie żywności. Co Polacy wyrzucają najczęściej?
-
11.04.2022
Mniej niż połowa polskich konsumentów ma zaufanie do systemu żywnościowego
-
08.04.2022
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się Rosji. Najczęściej chodzi o Leroy Merlin