logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wiedza - Literatura > Kampanie społeczne w odbiorze współczesnej młodzieży
29.05.2013
Tematy: Wiedza - Literatura

Kampanie społeczne w odbiorze współczesnej młodzieży



Celem artykułu jest scharakteryzowanie, kategoryzacja oraz analiza ilościowa reklam społecznych emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych w Polsce, a następnie przybliżenie wyników sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez współczesną młodzież.

W artykule przedstawiono udział kampanii społecznych w stosunku do wszystkich wyemitowanych reklam w 4 głównych stacjach telewizyjnych w Polsce (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w okresie od stycznia 2006 do końca czerwca 2007 roku. Dane te zostały zakupione od firmy AGB Nielsen Media Research. W dalszej części artykułu przedstawiono wyniki sondażu na temat odbioru kampanii społecznych przez studentów Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, przeprowadzonego w dniach od 26.05.2007 do 17.06.2007 roku. Kwestionariusz odnosił się do takich problemów, jak: poparcie kampanii społecznych, źródła wiedzy o kampaniach społecznych, oczekiwana problematyka i inicjatorzy kampanii społecznych, etyka firm w kampaniach społecznych.

Artykuł został opublikowany w książce pt. Co łączy, co dzieli Polaków, czyli społeczeństwo informacyjne w działaniu (red. Lesław H. Haber, Stanisław Jędrzejewski).








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 04.04.2025Wiedza - Literatura

    Aż trzy czwarte Polaków spaceruje

  • 07.02.2025Wiedza - Literatura

    Co Polacy wiedzą o kaucji?

  • 03.02.2025Wiedza - Literatura

    Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?

  • 29.01.2025Wiedza - Literatura

    Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze

  • 27.01.2025Wiedza - Literatura

    Płonące elektryki — prawda czy mit?

  • 09.01.2025Wiedza - Literatura

    Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek