logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  15.06.2012

Kampanie społeczne w konkursie Golden Arrow 2012



Jury ogólnopolskiego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow pod przewodnictwem Moniki Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH, zakończyło wczoraj obrady. Jury przyznało 11 statuetek Golden Arrow i jedno Grand Prix.

Jedną z nominowanych kampanii w kategorii Non-profit jest „Życie to nie Facebook” agencji Saatchi&Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża (nominowana także w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy i Social media) – Kampania Społeczna Roku 2011 w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej i wyróżniona w kategorii Inicjatywy obywatelskie w konkursie Kampania Społeczna Roku.

Pozostałe dwie nominacje otrzymały „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” Euro RSCG 4D dla Fundacji Rak’n’Roll, oraz „Autyzm wprowadza zmysły w błąd” agencji PZL przygotowany dla Fundacji Synapsis.  W innych kategoriach także nominowano akcje o charakterze społecznym, m.in. kampanię promocyjną Poznania „AlleRogal” wykonaną przez Miasto Poznań (w kategorii Experimental marketing-pozostałe formy) i serwis internetowy „Do you know Polska?” wykonany przez agencję K2 dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych (w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy). Pełna lista nominacji w poszczególnych kategoriach dostępna jest na stronie internetowej konkursu.

Organizatorem Golden Arrow jest VFP Communications, wydawca magazynu „Media&Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Jury ocenia sposób opracowywania strategii kampanii marketingowych, kreatywność, skuteczność i efektywność.

Podsumowując obrady jury, Monika Brudło zaznaczyła, że poziom konkursu ocenia jako zróżnicowany. Wiele projektów zapamiętała jako wyjątkowo efektywne. Rozczarowała ją natomiast niewielka ilość zgłoszeń z sektora usług (szczególnie finansowych). Podczas obrad jury zwróciło szczególną uwagę na poziom realizowanych kampanii społecznych.

Wyniki siódmej edycji Golden Arrow zostaną ogłoszone na gali, która odbędzie się 26 czerwca w stołecznym klubie Capitol.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 28.09.2023

    Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 11.09.2023

    Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września


  • 07.09.2023

    13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie


  • 04.09.2023

    Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki


  • 04.09.2023

    „Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek