logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kampanie społeczne w konkursie Golden Arrow 2012
15.06.2012
Tematy: Wydarzenia

Kampanie społeczne w konkursie Golden Arrow 2012



Jury ogólnopolskiego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow pod przewodnictwem Moniki Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH, zakończyło wczoraj obrady. Jury przyznało 11 statuetek Golden Arrow i jedno Grand Prix.

Jedną z nominowanych kampanii w kategorii Non-profit jest „Życie to nie Facebook” agencji Saatchi&Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża (nominowana także w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy i Social media) – Kampania Społeczna Roku 2011 w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej i wyróżniona w kategorii Inicjatywy obywatelskie w konkursie Kampania Społeczna Roku.

Pozostałe dwie nominacje otrzymały „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” Euro RSCG 4D dla Fundacji Rak’n’Roll, oraz „Autyzm wprowadza zmysły w błąd” agencji PZL przygotowany dla Fundacji Synapsis.  W innych kategoriach także nominowano akcje o charakterze społecznym, m.in. kampanię promocyjną Poznania „AlleRogal” wykonaną przez Miasto Poznań (w kategorii Experimental marketing-pozostałe formy) i serwis internetowy „Do you know Polska?” wykonany przez agencję K2 dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych (w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy). Pełna lista nominacji w poszczególnych kategoriach dostępna jest na stronie internetowej konkursu.

Organizatorem Golden Arrow jest VFP Communications, wydawca magazynu „Media&Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Jury ocenia sposób opracowywania strategii kampanii marketingowych, kreatywność, skuteczność i efektywność.

Podsumowując obrady jury, Monika Brudło zaznaczyła, że poziom konkursu ocenia jako zróżnicowany. Wiele projektów zapamiętała jako wyjątkowo efektywne. Rozczarowała ją natomiast niewielka ilość zgłoszeń z sektora usług (szczególnie finansowych). Podczas obrad jury zwróciło szczególną uwagę na poziom realizowanych kampanii społecznych.

Wyniki siódmej edycji Golden Arrow zostaną ogłoszone na gali, która odbędzie się 26 czerwca w stołecznym klubie Capitol.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek