logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  15.06.2012

Kampanie społeczne w konkursie Golden Arrow 2012



Jury ogólnopolskiego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow pod przewodnictwem Moniki Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH, zakończyło wczoraj obrady. Jury przyznało 11 statuetek Golden Arrow i jedno Grand Prix.

Jedną z nominowanych kampanii w kategorii Non-profit jest „Życie to nie Facebook” agencji Saatchi&Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża (nominowana także w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy i Social media) – Kampania Społeczna Roku 2011 w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej i wyróżniona w kategorii Inicjatywy obywatelskie w konkursie Kampania Społeczna Roku.

Pozostałe dwie nominacje otrzymały „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” Euro RSCG 4D dla Fundacji Rak’n’Roll, oraz „Autyzm wprowadza zmysły w błąd” agencji PZL przygotowany dla Fundacji Synapsis.  W innych kategoriach także nominowano akcje o charakterze społecznym, m.in. kampanię promocyjną Poznania „AlleRogal” wykonaną przez Miasto Poznań (w kategorii Experimental marketing-pozostałe formy) i serwis internetowy „Do you know Polska?” wykonany przez agencję K2 dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych (w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy). Pełna lista nominacji w poszczególnych kategoriach dostępna jest na stronie internetowej konkursu.

Organizatorem Golden Arrow jest VFP Communications, wydawca magazynu „Media&Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Jury ocenia sposób opracowywania strategii kampanii marketingowych, kreatywność, skuteczność i efektywność.

Podsumowując obrady jury, Monika Brudło zaznaczyła, że poziom konkursu ocenia jako zróżnicowany. Wiele projektów zapamiętała jako wyjątkowo efektywne. Rozczarowała ją natomiast niewielka ilość zgłoszeń z sektora usług (szczególnie finansowych). Podczas obrad jury zwróciło szczególną uwagę na poziom realizowanych kampanii społecznych.

Wyniki siódmej edycji Golden Arrow zostaną ogłoszone na gali, która odbędzie się 26 czerwca w stołecznym klubie Capitol.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek