logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kampanie społeczne nagrodzone na KTR’ 2010
14.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Kampanie społeczne nagrodzone na KTR’ 2010

Your browser does not support the video tag.


Kolejna edycja Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 zakończona. Rozdanie nagród odbyło się 27 kwietnia w warszawskim Teatrze Dramatycznym. Tytuł agencji roku przyznano Leo Burnett, natomiast reklamodawcą roku, podobnie jak w poprzedniej edycji, została firma Polkomtel.

Kampanie społeczne nagrodzone w konkursie:

Kategoria: REKLAMA DRUKOWANA
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON PROFIT

–Srebro
Tytuł pracy: Pępek (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Grey Worldwide Warszawa / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje

Podkategoria: REKLAMA OUTDOOR
–Złoto
Tytuł pracy: seria prac Niewidoczni
Agencja: BBDO Warszawa / Klient: Komenda Główna Policji, PZU, KRBRD

Kategoria: REKLAMA PRASOWA
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON PROFIT
–Brąz
Tytuł pracy: Komin (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Euro RSCG Poland / Klient: Greenpeace

–Brąz
Tytuł pracy: Czołg
Agencja: DDB Warszawa / Klient: Amnesty International

Kategoria: REKLAMA RADIO
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT

–Srebro
Tytuł pracy: „Wyłącz telefon podczas jazdy”
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji

Kategoria: TV / CINEMA
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT

–Brąz
Tytuł pracy: seria prac „Waza”, „Ulica”
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Porozumienie „Dzieci pod Ochrona”

–Srebro
Tytuł pracy: seria „Śmietana”, „Kapcie”, „Wizyta”
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji

Kategoria: MEDIA INTERAKTYWNE
Podkategoria: REKLAMA ONLINE

Organizacje non-profit, akcje charytatywne
–Brąz
Tytuł pracy: Magiczne piersi (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Change Integrated / Klient: Wirtualna Polska

–Złoto
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 Live.”
Agencja: San Markos Agencja Reklamowa / Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy

Kategoria: ACTIVE ADVERTISING
Podkategoria: DZIAŁANIA PR

–Złoto
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 Live.”
Agencja: San Markos Agencja Reklamowa / Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy

— Srebro
Tytuł pracy: Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada
Agencja: Partner of Promotion / Klient: Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii

–Wyróżnienie
Tytuł pracy: RAZEM 89 – społeczne obchody 20-lecia wolności
Koalicja agencji: Rc2, DDB, Tribal DDB, Value Media, BNA / Klient: Inicjatywa RAZEM 89, Fundacja Projekt: Polska

Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
–Złoto
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 Live.”
Agencja: San Markos Agencja Reklamowa / Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy

–Srebro
Tytuł pracy: Kraty (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Leo Burnett / Klient: Amnesty International

–Brąz
Tytuł pracy: RAZEM 89 – społeczne obchody 20-lecia wolności
Koalicja agencji: Rc2, DDB, Tribal DDB, Value Media, BNA / Klient: Inicjatywa RAZEM 89, Fundacja Projekt: Polska

Podkategoria: DIRECT MARKETING / DIRECT RESPONSE ADVERTISING / BTL
–Złoto
Tytuł pracy: Kalkulator grzechów reklamowych (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Publicis / Klient: UNICEF, Publicis

–Srebro
Tytuł pracy: Magiczne piersi (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Change Integrated / Klient: Wirtualna Polska

Kategoria: ILUSTRACJA
Podkategoria: ANIMACJE I GRY KOMPUTEROWE

–Srebro
Tytuł pracy: Cała Polska Czyta Dzieciom – Strychostrachy (film prezentujemy poniżej)
Postprodukcja: Lunapark / Klient: Fundacja ABC XXI Cała Polska Czyta Dzieciom

Kategoria: MARKETING MIEJSC
–Srebro
Tytuł pracy: Brat PIT w Warszawie
Agencja: FRESH STUDIO / Klient: Urząd Miasta Warszawa

–Brąz
Tytuł pracy: Czas na Bałtyk
Agencja: Agencja Promocji Miast i Regionów / Klient: Pomorska i Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek