logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  03.05.2009

Kampanie społeczne nagrodzone na KTR’ 2009



Zakończyła się 6. edycja Polskiego Konkursu Reklamy KTR’ 2009. Tytuł agencji roku przyznano Change Integrated, a reklamodawcy roku – firmie Polkomtel. W sumie wręczono 21 złotych, 30 srebrnych i 52 brązowe statuetki.

Wyróżnione kampanie społeczne:

Kategoria: ACTIVE ADVERTISING
Podkategoria AMBIENT ADVERTISING

— Złoto
Tytuł pracy: W brud („Żyją w brudzie – znikną wkrótce”)
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Greenpeace Polska

Podkategoria: DZIAŁANIA PR
— Brąz
Tytuł pracy: W ciemno dziękujemy
Agencja: Ogilvy Action / Klient: Greenpeace

Kategoria: REKLAMA PRINT (REKLAMA PRASOWA)
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT

— Srebro
Tytuł pracy: Chłopiec, Dziewczynka (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje

— Srebro
Tytuł pracy: Makatka („Nie mów nikomu, co się dzieje w domu”)
Agencja: Saatchi & Saatchi Communications / Klient: Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia

Podkategoria: USŁUGI DETALICZNE I PUBLICZNE
— Brąz
Tytuł zgłoszonej pracy: (Kredens)
Agencja: Euro RSCG Poland / Klient: Centrum Mediacji Partners Polska

Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
— Srebro
Tytuł pracy: Chłopiec, Dziewczynka (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje

— Brąz
Tytuł pracy: Dziewczyna, Chłopak („Załóż kask”)
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji

— Brąz
Tytuł pracy: Makatka („Nie mów nikomu, co się dzieje w domu”)
Agencja: Saatchi & Saatchi Communications / Klient: Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia

Kategoria: FOTOGRAFIA
Podkategoria: REKLAMA PRINTOWA

— Złoto
Tytuł pracy: Chłopiec, Dziewczynka (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje
Agencja: Photoby; Fotograf: Julia Fullerton-Batten

Kategoria: WARSZTAT TV/RADIO/CINEMA & MUSIC VIDEO
Podkategoria: SCENOGRAFIA, KOSTIUMY

— Brąz – Scenografia
Tytuł pracy: Stół (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje
Scenografia: Edyta Słowik

Kategoria: REKLAMA RADIO
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT

— Brąz
Tytuł pracy: Dyktando
Agencja: DDB / Klient: Amnesty International

Artykuł na temat systemu nagradzania: (Nie)Smak sprawiedliwości


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 28.09.2023

    Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 11.09.2023

    Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września


  • 07.09.2023

    13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie


  • 04.09.2023

    Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki


  • 04.09.2023

    „Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek