Zakończyła się 6. edycja Polskiego Konkursu Reklamy KTR’ 2009. Tytuł agencji roku przyznano Change Integrated, a reklamodawcy roku – firmie Polkomtel. W sumie wręczono 21 złotych, 30 srebrnych i 52 brązowe statuetki.
Wyróżnione kampanie społeczne:
Kategoria: ACTIVE ADVERTISING
Podkategoria AMBIENT ADVERTISING
— Złoto
Tytuł pracy: W brud („Żyją w brudzie – znikną wkrótce”)
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Greenpeace Polska
Podkategoria: DZIAŁANIA PR
— Brąz
Tytuł pracy: W ciemno dziękujemy
Agencja: Ogilvy Action / Klient: Greenpeace
Kategoria: REKLAMA PRINT (REKLAMA PRASOWA)
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
— Srebro
Tytuł pracy: Chłopiec, Dziewczynka (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje
— Srebro
Tytuł pracy: Makatka („Nie mów nikomu, co się dzieje w domu”)
Agencja: Saatchi & Saatchi Communications / Klient: Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia
Podkategoria: USŁUGI DETALICZNE I PUBLICZNE
— Brąz
Tytuł zgłoszonej pracy: (Kredens)
Agencja: Euro RSCG Poland / Klient: Centrum Mediacji Partners Polska
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
— Srebro
Tytuł pracy: Chłopiec, Dziewczynka (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje
— Brąz
Tytuł pracy: Dziewczyna, Chłopak („Załóż kask”)
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji
— Brąz
Tytuł pracy: Makatka („Nie mów nikomu, co się dzieje w domu”)
Agencja: Saatchi & Saatchi Communications / Klient: Stowarzyszenie na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia
Kategoria: FOTOGRAFIA
Podkategoria: REKLAMA PRINTOWA
— Złoto
Tytuł pracy: Chłopiec, Dziewczynka (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje
Agencja: Photoby; Fotograf: Julia Fullerton-Batten
Kategoria: WARSZTAT TV/RADIO/CINEMA & MUSIC VIDEO
Podkategoria: SCENOGRAFIA, KOSTIUMY
— Brąz – Scenografia
Tytuł pracy: Stół (fotografie – obok, kampania reklamowa nie odbyła się)
Agencja: DDB / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje
Scenografia: Edyta Słowik
Kategoria: REKLAMA RADIO
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
— Brąz
Tytuł pracy: Dyktando
Agencja: DDB / Klient: Amnesty International
Artykuł na temat systemu nagradzania: (Nie)Smak sprawiedliwości
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji