logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kampanie społeczne na Effie Awards
08.10.2014
Tematy: Wydarzenia

Kampanie społeczne na Effie Awards



Ogłoszono wyniki Effie Awards, konkursu nagradzającego efektywność działań komunikacyjnych i osiągane wyniki biznesowe. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. 

W kategorii Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR Srebrne Effie otrzymała kampania „Pomoc mierzona kilometrami”, przygotowana dla T-Mobile Polska przez Starcom MediaVest Group, WALK Events i V&P. W tej samej kategorii Brązowe Effie przyznano kampanii „Ciśnienie na życie”, stworzonej dla Polpharmy przez TELESCOPE, Procontent i OMD, nagrodzonej także w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm. 

Srebrnym Effie w kategorii Pro Bono jury nagrodziło kampanię „Pieniądze mogą pokonać raka”, zainicjowanej przez Alivia – Fundację Onkologiczną Osób Młodych, przygotowaną przez DDB Warszawa, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i PLATIGE IMAGE oraz kampanię „The Most Wanted” Komendy Głównej Policji, autorstwa DDB Warszawa i DCC Media. Obie zostały wyróżnione w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 – pierwsza w kategorii 1%, druga w kategorii Kampanie instytucji publicznych.

Nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Najbardziej efektywną agencją reklamową została DDB Warszawa, a domem mediowym – Starcom MediaVest Group.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek