Ogłoszono wyniki Effie Awards, konkursu nagradzającego efektywność działań komunikacyjnych i osiągane wyniki biznesowe. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W kategorii Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR Srebrne Effie otrzymała kampania „Pomoc mierzona kilometrami”, przygotowana dla T-Mobile Polska przez Starcom MediaVest Group, WALK Events i V&P. W tej samej kategorii Brązowe Effie przyznano kampanii „Ciśnienie na życie”, stworzonej dla Polpharmy przez TELESCOPE, Procontent i OMD, nagrodzonej także w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm.
Srebrnym Effie w kategorii Pro Bono jury nagrodziło kampanię „Pieniądze mogą pokonać raka”, zainicjowanej przez Alivia – Fundację Onkologiczną Osób Młodych, przygotowaną przez DDB Warszawa, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i PLATIGE IMAGE oraz kampanię „The Most Wanted” Komendy Głównej Policji, autorstwa DDB Warszawa i DCC Media. Obie zostały wyróżnione w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 – pierwsza w kategorii 1%, druga w kategorii Kampanie instytucji publicznych.
Nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Najbardziej efektywną agencją reklamową została DDB Warszawa, a domem mediowym – Starcom MediaVest Group.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym