Ogłoszono wyniki Effie Awards, konkursu nagradzającego efektywność działań komunikacyjnych i osiągane wyniki biznesowe. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W kategorii Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR Srebrne Effie otrzymała kampania „Pomoc mierzona kilometrami”, przygotowana dla T-Mobile Polska przez Starcom MediaVest Group, WALK Events i V&P. W tej samej kategorii Brązowe Effie przyznano kampanii „Ciśnienie na życie”, stworzonej dla Polpharmy przez TELESCOPE, Procontent i OMD, nagrodzonej także w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm.
Srebrnym Effie w kategorii Pro Bono jury nagrodziło kampanię „Pieniądze mogą pokonać raka”, zainicjowanej przez Alivia – Fundację Onkologiczną Osób Młodych, przygotowaną przez DDB Warszawa, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i PLATIGE IMAGE oraz kampanię „The Most Wanted” Komendy Głównej Policji, autorstwa DDB Warszawa i DCC Media. Obie zostały wyróżnione w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 – pierwsza w kategorii 1%, druga w kategorii Kampanie instytucji publicznych.
Nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Najbardziej efektywną agencją reklamową została DDB Warszawa, a domem mediowym – Starcom MediaVest Group.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej”
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta