Ogłoszono wyniki Effie Awards, konkursu nagradzającego efektywność działań komunikacyjnych i osiągane wyniki biznesowe. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W kategorii Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR Srebrne Effie otrzymała kampania „Pomoc mierzona kilometrami”, przygotowana dla T-Mobile Polska przez Starcom MediaVest Group, WALK Events i V&P. W tej samej kategorii Brązowe Effie przyznano kampanii „Ciśnienie na życie”, stworzonej dla Polpharmy przez TELESCOPE, Procontent i OMD, nagrodzonej także w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm.
Srebrnym Effie w kategorii Pro Bono jury nagrodziło kampanię „Pieniądze mogą pokonać raka”, zainicjowanej przez Alivia – Fundację Onkologiczną Osób Młodych, przygotowaną przez DDB Warszawa, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i PLATIGE IMAGE oraz kampanię „The Most Wanted” Komendy Głównej Policji, autorstwa DDB Warszawa i DCC Media. Obie zostały wyróżnione w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 – pierwsza w kategorii 1%, druga w kategorii Kampanie instytucji publicznych.
Nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Najbardziej efektywną agencją reklamową została DDB Warszawa, a domem mediowym – Starcom MediaVest Group.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025Wydarzenia
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej