Kampania „Embrace Life” została wybrana kampanią społeczną roku 2010 w konkursie „Osocio’s Campaign of 2010” organizowanym przez zaprzyjaźniony z nami blog Osocio.
W uzasadnieniu wyboru członek jury Tim Nudd powiedział: – Cała kategoria kampanii dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego pełna jest widoku krwi, ran i strategii zastraszania. “Embrace Life” bazuje na pięknym, zupełnie innym pomyśle, sprytnie i przejmująco wskazując odbiorcy, że zawsze należy mieć zapięte pasy bezpieczeństwa – nie z powodu chęci utraty życia, ale właśnie z powodu chęci życia. To jedna z najbardziej wzruszających i przekonujących reklam społecznych, jaką kiedykolwiek widziałem. Dodatkowo osiągnęła ogromny sukces jako akcja viralowa. Czego więcej można chcieć od kampanii społecznej?
Kolejne 4 miejsca zajęły kampanie:
2. „Naughty Graffiti”
3. „It Gets Better”
4. „The Majestic Plastic Bag”
5. „The Guide Dog Interviews „
Kampanie oceniali twórcy serwisu Osocio oraz dziesięcioro zaproszonych jurorów, w tym redaktor naczelna portalu kampaniespoleczne.pl. Szczegółowe informacje na temat kampanii i konkursu znajdują się tutaj
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia