Kampania „Embrace Life” została wybrana kampanią społeczną roku 2010 w konkursie „Osocio’s Campaign of 2010” organizowanym przez zaprzyjaźniony z nami blog Osocio.
W uzasadnieniu wyboru członek jury Tim Nudd powiedział: – Cała kategoria kampanii dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego pełna jest widoku krwi, ran i strategii zastraszania. “Embrace Life” bazuje na pięknym, zupełnie innym pomyśle, sprytnie i przejmująco wskazując odbiorcy, że zawsze należy mieć zapięte pasy bezpieczeństwa – nie z powodu chęci utraty życia, ale właśnie z powodu chęci życia. To jedna z najbardziej wzruszających i przekonujących reklam społecznych, jaką kiedykolwiek widziałem. Dodatkowo osiągnęła ogromny sukces jako akcja viralowa. Czego więcej można chcieć od kampanii społecznej?
Kolejne 4 miejsca zajęły kampanie:
2. „Naughty Graffiti”
3. „It Gets Better”
4. „The Majestic Plastic Bag”
5. „The Guide Dog Interviews „
Kampanie oceniali twórcy serwisu Osocio oraz dziesięcioro zaproszonych jurorów, w tym redaktor naczelna portalu kampaniespoleczne.pl. Szczegółowe informacje na temat kampanii i konkursu znajdują się tutaj
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024