logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  19.08.2012

Kampania o SM będzie wzywać do walki o siebie



Trwają przygotowania do kampanii dotyczącej stwardnienia rozsianego, która będzie przebiegać pod hasłem „Walcz o siebie”. Kampania startuje w połowie września, potrwa do końca listopada.

Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20.a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady,  zaburzenia mowy i wiele innych: – Nasza kampanię adresujemy w szczególności do pacjentów młodych, dla których diagnoza SM to ogromny, obezwładniający strach co dalej będzie. A tych diagnoz jest coraz więcej – tłumaczy Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE, organizatorka kampanii – Tymczasem dobrze leczone i rehabilitowane SM pozwala wielu osobom na prowadzenie normalnego życia.

Przed kampanią przeprowadzono badania konsumenckie dotyczące wiedzy nt. SM (próba ogolnopolska) oraz ankietę i badanie fokusowe na chorych. Badania przeprowadził Dom Badawczy MAISON.

W ramach kampanii powstają 2 spoty telewizyjno-kinowe, reżyserowane przez Tomka Goldbaum-Wlazinskiego, realizowane przez MOJO FILMS, w których występują kpt. Jacek Matysiak, chory na SM były pilot wojskowy oraz studentka Ola Baranowska.

Zrealizowano również sesję zdjeciową do printów autorstwa Sunila Nair, w której występują Klara Naszarkowska, Zuzanna Konarska, Agnieszka Robakiewicz i Paweł Gąska. Wszystkie osoby biorące udział w kampanii z SM żyją od kilku lat, część z nich pracuje, mają pasje które realizują w życiu. – Nasi bohaterowie nie poddają sie. Emanuje z nich piękno wewnętrzne i ogromna siła. Tą siłę chcemy pokazać innym, zachęcić by walczyli o siebie. – dodaje Malina Wieczorek

Kampania ma  na celu również zwrócić uwagę na kwestię refundacji leków na stwardnienie rozsiane. W większości krajów Unii Europejskiej leczenie ma zapewnione ok.30% chorych. – W tej kwestii wiele dobrego już sie dzieje, ale to niestety wciąż za mało. Pod względem dostępności do terapii Polska jest wciąż na jednym z ostatnich miejsc – mówi Izabela Czarnecka, Przewodnicząca PTSR, prezes Neuropozytywnych.

Organizatorem kampanii jest agencja TELESCOPE, do udziału zaproszone są wszystkie fundacje i stowarzyszenia oraz podmioty, dla których problem SM jest ważny.

Materiały z kampanii oraz wyniki badań konsumenckich, będą dostępne na stronie www.sm-walczosiebie.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek