Trwają przygotowania do kampanii dotyczącej stwardnienia rozsianego, która będzie przebiegać pod hasłem „Walcz o siebie”. Kampania startuje w połowie września, potrwa do końca listopada.
Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20.a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady, zaburzenia mowy i wiele innych: – Nasza kampanię adresujemy w szczególności do pacjentów młodych, dla których diagnoza SM to ogromny, obezwładniający strach co dalej będzie. A tych diagnoz jest coraz więcej – tłumaczy Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE, organizatorka kampanii – Tymczasem dobrze leczone i rehabilitowane SM pozwala wielu osobom na prowadzenie normalnego życia.
Przed kampanią przeprowadzono badania konsumenckie dotyczące wiedzy nt. SM (próba ogolnopolska) oraz ankietę i badanie fokusowe na chorych. Badania przeprowadził Dom Badawczy MAISON.
W ramach kampanii powstają 2 spoty telewizyjno-kinowe, reżyserowane przez Tomka Goldbaum-Wlazinskiego, realizowane przez MOJO FILMS, w których występują kpt. Jacek Matysiak, chory na SM były pilot wojskowy oraz studentka Ola Baranowska.
Zrealizowano również sesję zdjeciową do printów autorstwa Sunila Nair, w której występują Klara Naszarkowska, Zuzanna Konarska, Agnieszka Robakiewicz i Paweł Gąska. Wszystkie osoby biorące udział w kampanii z SM żyją od kilku lat, część z nich pracuje, mają pasje które realizują w życiu. – Nasi bohaterowie nie poddają sie. Emanuje z nich piękno wewnętrzne i ogromna siła. Tą siłę chcemy pokazać innym, zachęcić by walczyli o siebie. – dodaje Malina Wieczorek
Kampania ma na celu również zwrócić uwagę na kwestię refundacji leków na stwardnienie rozsiane. W większości krajów Unii Europejskiej leczenie ma zapewnione ok.30% chorych. – W tej kwestii wiele dobrego już sie dzieje, ale to niestety wciąż za mało. Pod względem dostępności do terapii Polska jest wciąż na jednym z ostatnich miejsc – mówi Izabela Czarnecka, Przewodnicząca PTSR, prezes Neuropozytywnych.
Organizatorem kampanii jest agencja TELESCOPE, do udziału zaproszone są wszystkie fundacje i stowarzyszenia oraz podmioty, dla których problem SM jest ważny.
Materiały z kampanii oraz wyniki badań konsumenckich, będą dostępne na stronie www.sm-walczosiebie.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska