W trakcie trwania 14. Mistrzostw Europy w piłce nożnej zostanie przeprowadzona kampania z zakresu profilaktyki HIV. Akcja będzie realizowana pod hasłem „Zrób wszystko, by HIV/AIDS nie był Twoim problemem. FAIR PLAY. Gram fair, używam prezerwatyw.”
Odbiorcami kampanii będą głównie osoby w wieku 18-35 lat. Kampania obejmie kompleksowe działania ATL i BTL, a towarzyszyć jej będą pakiety edukacyjne dystrybuowane w ramach eventów podczas rozgrywek turniejowych we wszystkich Miastach Gospodarzach. Poprowadzi ją agencja Link PR na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. To druga kampania Link PR związana z tegorocznymi Mistrzostwami Europy w piłce nożnej – agencja realizuje już kampanię „Akademia Euro”, której celem jest przygotowanie Polaków do profesjonalnego przyjęcia gości z zagranicy.
Wartość projektu wynosi 450 tys. zł. brutto.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji