Fundacja Mamy i Taty, która w zeszłym roku prowadziła kampanię „Rozwód? Przemyśl to” zwracającą uwagę na długoterminowe skutki rozwodu dla dzieci przygotowuje się do nowej akcji pod hasłem „Miłość. Lepiej na całe życie.” Kampanię ATL przygotowuje agencja TELESCOPE, a za działania internetowe odpowiada agencja EURA 7.
– Jesteśmy realistami – odpowiada Paweł Woliński, prezes Fundacji – badania, które przeprowadziła na nasze zlecenie pracownia badawcza Grupa IQS, nie pozostawiają wątpliwości. Młodzi Polacy mają z małżeństwem na całe życie więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Obojętnie czy nam się to podoba czy nie, świat, w którym żyjemy nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania naszej rzeczywistości społecznej.
Badania pokazują, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyle samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Mimo, że wszystko zdaje się świadczyć o tym, że to nie jest czas „małżeństw do grobowej deski” i coraz trudniej w nie wierzyć.
– Chcemy w naszej kampanii pokazać trwałe małżeństwo jako wartość. Przypomnieć naszym odbiorcom, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto dbać o związek. Natchnąć nadzieją, że trwały związek nadal może być źródłem prawdziwego szczęścia. Odwołując się do aspiracyjnych postaw spróbowaliśmy pokazać trwałą miłość jako obecnie trudno dostępną, ale tym bardziej cenną wartość, której nie można zastąpić niczym innym i która nie poddaje się coraz powszechniejszej mentalności konsumpcyjnej.– mówi Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE.
Przygotowywana jest strona internetowa kampanii, gdzie zaprezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.
Kampania startuje w lipcu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę