Fundacja Mamy i Taty, która w zeszłym roku prowadziła kampanię „Rozwód? Przemyśl to” zwracającą uwagę na długoterminowe skutki rozwodu dla dzieci przygotowuje się do nowej akcji pod hasłem „Miłość. Lepiej na całe życie.” Kampanię ATL przygotowuje agencja TELESCOPE, a za działania internetowe odpowiada agencja EURA 7.
– Jesteśmy realistami – odpowiada Paweł Woliński, prezes Fundacji – badania, które przeprowadziła na nasze zlecenie pracownia badawcza Grupa IQS, nie pozostawiają wątpliwości. Młodzi Polacy mają z małżeństwem na całe życie więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Obojętnie czy nam się to podoba czy nie, świat, w którym żyjemy nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania naszej rzeczywistości społecznej.
Badania pokazują, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyle samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Mimo, że wszystko zdaje się świadczyć o tym, że to nie jest czas „małżeństw do grobowej deski” i coraz trudniej w nie wierzyć.
– Chcemy w naszej kampanii pokazać trwałe małżeństwo jako wartość. Przypomnieć naszym odbiorcom, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto dbać o związek. Natchnąć nadzieją, że trwały związek nadal może być źródłem prawdziwego szczęścia. Odwołując się do aspiracyjnych postaw spróbowaliśmy pokazać trwałą miłość jako obecnie trudno dostępną, ale tym bardziej cenną wartość, której nie można zastąpić niczym innym i która nie poddaje się coraz powszechniejszej mentalności konsumpcyjnej.– mówi Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE.
Przygotowywana jest strona internetowa kampanii, gdzie zaprezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.
Kampania startuje w lipcu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
03.03.2023
YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski