Kampania, jakiej nie było – Polska w 3D jedzie do Berlina
"Oszałamiająca podróż przez Polskę w 3D, nowatorskie animacje, tradycyjne motywy i najnowsze trendy światowego designu. Ta wybuchowa mieszanka to podstawa kampanii wizerunkowej promującej Polskę w Berlinie. Opracowana przez Platige Image koncepcja to nowy wymiar polskiej turystyki: Polska to kraj w dobrym stylu." – tak twórcy opisują kampanię "Move Your Imagination".
3 marca, na specjalnym pokazie w warszawskim kinie Multikino Złote Tarasy , zostaną zaprezentowane kluczowe elementy kampanii promującej Polskę na największych światowych targach turystycznych ITB Berlin (przewiduje się ok. 200 tys. odwiedzających). Autorami kampanii przygotowanej dla Polskiej Organizacji Turystycznej są Tomasz Bagiński i Marcin Kobylecki natomiast twórcą wizualnej oprawy Jakub Jabłoński.
Stereoskopowe animacje to podróż przez Polskę. Każdy z filmów pokazuje inny aspekt polskiej turystyki, za każdym razem kładąc nacisk na różnorodność i kreatywność Polski. Tematem filmów jest m.in. polska turystyka, kultura, przyroda i aktywny wypoczynek, przygotowania do Euro 2012 oraz taniec. Każdy film wykonany jest w innej stylistyce od wizerunkowego spotu reklamowego, poprzez animację 2D, malarską impresję po wizualną abstrakcję i widowisko taneczne w choreografii Agustina Egurroli, które zostanie pokazane na otwarcie targów.
Polsce jako gościowi honorowemu i oficjalnemu krajowi partnerskiemu ITB, przypada stworzenie oprawy graficznej Targów.
W trakcie wieczornego pokazu ujawnione zostaną imiona pięciu maskotek – kosmitów – promujących Polskę, wywodzących się z bardzo popularnego trendu zabawek Vinyl Toys.
Strona wydarzenia: www.itb2011.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food