Podczas tegorocznego europejskiego festiwalu kreatywności Eurobest, kampania Bardzo Dobre Maniery przygotowana przez Cheil Polska dla Polskiego Czerwonego Krzyża, została wyróżniona brązem w kategorii Media. Oprócz nagrody w kategorii „Best Use of Ambient Media: Small Scale”, kampania była również dwukrotnie nominowana do głównych nagród w kategoriach „Best Low Budget Campaign” (Direct) oraz „Charities & Public health” (Media).
Bardzo Dobre Maniery to próba wprowadzenia nowego modelu finansowania działań podejmowanych przez PCK, stąd cieszy dostrzeżenie tego pomysłu na międzynarodowym festiwalu. Wciąż pracujemy nad rozwojem tej kampanii i wierzymy, że nasze rozwiązanie przyjmie się również poza granicami Polski. Podjęliśmy już wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem pierwsze kroki mające na celu przeniesienie Bardzo Dobrych Manier do innych krajów – mówi Marcin Talarek, Head of Innovation w agencji Cheil Polska.
Bardzo Dobre Maniery uruchomione przez Cheil i Polski Czerwony Krzyż we wrześniu tego roku wprowadziły nowy model finansowania działań PCK na rzecz niedożywionych dzieci, ograniczając konieczność organizacji jednorazowych zbiórek. Inicjatywa została oparta na zasadach restauracyjnego savoir-vivre’u – po posiłku zjedzonym w restauracji uczestniczącej w projekcie wystarczy ułożyć sztućce na krzyż na talerzu, aby obsługa doliczyła 5 zł do rachunku klienta – tyle bowiem kosztuje ciepły obiad dla niedożywionego dziecka.
Więcej o kampanii można przeczytać na portalu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym