logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwajcaria, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  21.02.2017

Kamizelka ratunkowa



Widok kamizelki ratunkowej powoduje nie lada wzruszenie u mężczyzny. Po chwili okazuje się, że to Syryjczyk przebywający w obozie dla uchodźców. Co działo się zanim musiał ją włożyć i zaczął tułać się po świecie?

Ismail Nerabani, trzydziestosześcioletni ojciec dwójki dzieci, był pasjonatem literatury francuskiej i jak wspomina: "We were very happy with our life; we lacked for nothing" (“Byliśmy bardzo zadowoleni z naszego życia, niczego nam nie brakowało”).

Wojna domowa w Syrii trwa od sześciu lat. Europejczycy często zapominają o tym, że Syryjczycy to nie tylko uchodźcy, ale osoby, które wiodły normalne życie. Każdy z nich ma własną historię. Zmuszeni do ucieczki musieli zostawić swoje domy, posady, hobby. Te historie, za pomocą rysunków, przenoszą na kamizelki ratunkowe.

Celem kampanii zainicjowanej przez szwajcarską organizację pozarządową The Voice of Thousands jest zwiększenie świadomości Europejczyków odnośnie losów uchodźców. W obozach znajdują się ludzie, którzy lubili pływać, grać w piłkę nożną, uczyli się języków obcych, oglądali filmy, uczęszczali na studia, chodzili do pracy. W wyniku wojny zostali napiętnowani określeniem bezimiennego uchodźcy.

Na stronie www.projectlifejacket.com poznajemy historie dziewięciu osób znajdujących się w obozie w Grecji. Akcja zachęca do zapoznania się z nimi oraz udzielenia pomocy finansowej.

Katarzyna Kwiatkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Project Lifejacket
Czas:
2016.12.8
Tematy:
Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Szwajcaria
Nadawca:
The Voice of Thousands
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
Jung von Matt
Adresaci:
Obywatele krajów nieobjętych wojną
Hasło kampani:
Remember who they are. Learn more about projectlifejacket.com. Explore their full stories and support us. (Pamiętaj kim oni są. Dowiedz się więcej na stronie www.projectlifejacket.com. Poznaj ich kompletne historie i wspomóż nas.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek