logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kalendarz z gwiazdami i ich zwierzętami
13.10.2010
Tematy: Wydarzenia

Kalendarz z gwiazdami i ich zwierzętami



W niedzielę 17 października w Warszawie odbędzie się 3. edycja akcji „Wielcy Małym – Artyści Pomagają Zwierzętom przed Zimą”. Głównym jej punktem jest charytatywna aukcja na rzecz zwierząt oraz sprzedaż kalendarza Wielcy Małym 2011 ze zdjęciami znanych osób wraz ze swoimi zwierzętami. Wydarzenie to ma na celu zebranie środków dla najbardziej potrzebujących schronisk w Polsce, i jest formą edukacji – większość zwierząt występujących na zdjęciach w kalendarzu z gwiazdami było adoptowanych bądź znalezionych na ulicy.

Organizatorzy zapraszają do hotelu InterContinental, o godzinie 15.00. Tu odbędzie się gala inaugurująca sprzedaż 3.500 sztuk kalendarzy, z których dochód zasili Fundację Niechciane i Zapomniane, a ta dokona podziału środków między najbardziej potrzebujące schroniska dla zwierząt.

Akcja otrzymała patronat Pani Anny Komorowskiej, małżonki Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej. Akcję wspierają: Wisława Szymborska (obiecała przesłać na aukcję rękopis swojego wiersza i własnoręcznie wykonany kolaż), Henryk Musiałowicz, prof. Franciszek Maśluszczak, prof. Mieczysław Wasilewski, Maciej Z. Dowgiałło, Grzegorz Śmigielski, Andrzej Pągowski, Michał Zaborowski, Jacek Łydżba, Joanna Szczepkowska, Agata Buzek, Jolanta Fraszyńska, Piotr Adamczyk, Edyta Jungowska, Beata Sadowska, Zbigniew Zamachowski, Piotr Adamczyk, Piotr Machalica, Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Paweł Królikowski, Rafał Królikowski, Marcin Dorociński i inni.

Produkcja kalendarza jest sponsorowana przez markę Purina. Kalendarz będzie sprzedawany w sieci KAKADU, a egzemplarze z autografami – na stronach Allegro. Natomiast na aukcji będą licytowane dzieła sztuki artystów, którzy wspomagali akcję rok temu. Poprzednia edycja przyniosła dochód w wysokości prawie 70 tys zł i prawie 10 ton karmy i innych darów.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek